فرار بزرگ سهامداران از بیمه پاسارگاد

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]گروه بیمه ای امروز در شرایطی کارش را به پایان رساند که در مجموع معاملات امرو...

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]گروه بیمه ای امروز در شرایطی کارش را به پایان رساند که در مجموع معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بیشترین خروج پول حقیقی در این گروه معاملاتی رخ داد. امروز و در حالیکه ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خروج پول حقیقی را از این گروه بیمه ای رخ داد سهامداران بپاس بیش از ۸ میلیون و ۶۷۹ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند تا شاهد فرار بزرگ سهامداران از بیمه پاسارگاد باشیم. [/button]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز و در حالیکه شرایط حاکم بر بازار در حال تغییر بود اتفاقی خاص را برای بیمه پاسارگاد شاهد بودیم که بسیار به ندرت اتفاق می افتد. حقیقی های بپاس امروز با فروش سنگین باعث شدند تا در پایان معاملات روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بیشترین میزان خروج پول حقیقی در بین تمام نمادهای معاملاتی صورت گیرد.

سهامداران حقیقی بپاس امروز با فروش ۸ میلیون و ۶۷۹ هزار برگه سهم باعث خروج ۴۲ میلیارد تومان پول حقیقی از این نماد شدند تا سنگین خروج پول حقیقی در بین نمادهای معاملاتی در پایان معاملات امروز مربوط به بیمه پاسارگاد باشد.

میزان خرید حقیقی ها نیز امروز ۲۲۳ هزار و ۵۲۶ برگه سهم بود به عبارت دیگر میزان فروش حقیقی ها ۳.۷۸۲ درصد بیش از خرید آن بود. نماد بپاس امروز با قیمت پایانی ۴۹ هزار و ۶۵۰ ریال به کار خود پایان داد تا نسبت به روز قبل ۰.۱% رشد کرده باشد. گفتنی است در پایان معاملات امروز ارزش بازار این نماد به ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال رسید.

نماد بپاس

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط