فرد نامشخص سهامدار عمده شرکت سرمایه گذاری ساختمامی نظام مهندسی ایران / بحران شفافیت بیخ گوش سهامداران

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سرمایه گذاری ساختمامی نظام مهندسی ایران که در شش ماهه دوم سال ۵۵۰ درصد زیان خالص خود را رو به افزایش می بیند درگیر چالش های معناداریست که هرکدامشان می تواند هر شرکتی را با تبعات جدی روبرو کند. هرچند که در ص...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سرمایه گذاری ساختمامی نظام مهندسی ایران که در شش ماهه دوم سال ۵۵۰ درصد زیان خالص خود را رو به افزایش می بیند درگیر چالش های معناداریست که هرکدامشان می تواند هر شرکتی را با تبعات جدی روبرو کند.

هرچند که در صورتهای مالی این شرکت اعضای هیئت مدیره مشخص هستند و پیمان زادیوسفی ماسوله مدیریت آن را برعهده دارد اما آنطور که در سامانه کدال مشاهده می شود از بین بین اعضای حقیقی هیئت مدیره تنها نام فریبرز زراعت طلب ثبت شده و نام سایر اعضای هیئت مدیره مشخص نیست که این موضوع قطعاً با شاخصه های مدیریتی شرکتهای بورسی در تباین است و خلاف مقررات صریح می باشد.

این شرکت سرمایه گذاری در حال حاضر با سه کارمند اداره می شود هرچند که تعداد اعضای هیئت مدیره به همراه مدیرعامل آن در صورتهای مالی شش ماهه دوم سال ۶ نفر است!!!

شرکت سرمایه گذاری ساختمامی نظام مهندسی ایران سهامدار عمده اش را نمی شناسد

 

اما موضوع مهمی که باید به آن پرداخت سهامداران عمده این شرکت هستند. در لیست سهامداران عمده این شرکت ساختمانی فرد نامشخصی مالکیت ۱ میلیون و ۴۴ هزار و ۷۸۰ سهم آن را در اختیار دارد که با قیمت پایانی معاملات روز شنبه ارزش ریالی آن به بیش از ۱۵ میلیارد ریال می رسد. حال سؤال اینجاست که چطور یک شرکت سرمایه گذاری اولا با سهامداران عمده خود آشنا نیست و دوماً با چنین شرایط وخیمی چگونه ادامه حیات می دهد به نظر می رسد که سهامداران باید تمرکز ویژه ای روی اخبار این شرکت داشته باشند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار