فرناز رهنما عزادار دوستش شد+ عکس

فرناز رهنما با انتشار این عکس ها درگذشت دوستش را تسلیت گفت.

به گزارش رصد روز، فرناز رهنما با انتشار این عکس ها درگذشت دوستش را تسلیت گفت.

 
فرناز رهنما (زاده ۲۷ مهر ۱۳۶۰) در اصفهان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. آغاز فعالیت حرفه ای فرناز رهنما در تلویزیون با بازی در سریال زیرزمین(۱۳۸۵) بوده است. او با بازی در سریال ساختمان پزشکان (۱۳۸۹) به شهرت رسید.

10 27

فرناز رهنما بازیگر زن توانمند ایرانی که او را با سریال ساختمان پزشکان بیش از پیش شناختیم در تاریخ ۲۷ مهر سال ۱۳۶۰ در اصفهان به دنیا آمد. در مورد پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده فرناز رهنما اطلاعات خاصی در دسترس نیست در این حد می‌دانیم که او از سن ۷ سالگی به همراه خانواده‌اش از اصفهان به تهران مهاجرت کرده است.

ازدواج و همسر فرناز رهنما
فرناز رهنما در سن ۲۸ سالگی با کیارش اعتمادی ازدواج کرد. همسر فرناز رهنما بازیگر نیست در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند و یک آهنگساز است.

کیارش اعتمادی همسر فرناز رهنما کیست؟
کیارش اعتمادی ( اعتماد سیفی ) آهنگسازی است که سالها پیش با خانم بازیگر ازدواج کرده اما درمورد تاریخ تولد و فاصله سنی اش را خانم بازیگر یا اطلاعات شخصی دیگر وی، جزئیاتی منتشر نشده است.

ماجرای آشنایی فرناز رهنما با همسرش کیارش
خانم بازیگر در دوران دانشجویی به واسطه یکی از همکلاسی‌هایش با کیارش اعتمادی آشنا و این آشنایی بعد از گذشت چند سال به ازدواج ختم شد. همکلاسی که این دو را با هم آشنا کرد در حال حاضر برادر شوهر فرناز رهنماست.

ماجرای جالب ماه عسل فرناز رهنما و همسرش
یکی از ماجرا های جالبی که خانم بازیگر درباره زندگی شخصی‌اش گفته بود مربوط به مسافرت ماه عسلشان بود. فرناز رهنما و همسرش وقتی با خیال راحت مشغول چای خوردن در کافه تریای فرودگاه بودند ناگهان متوجه شدند که پرواز آنها یک ربع دیگر از زمین بلند خواهد شد و اینطور شد که از سفر ماه عسلشان جا ماندند.

فرزند فرناز رهنما
فرناز رهنما یک پسر به نام آرن دارد که در تاریخ ۶ خرداد سال ۱۴۰۰ با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید خبر تولد او را منتشر کرد.

نسبت فرناز رهنما و بهاره رهنما
تشابه اسمی این دو بازیگر دلیلی ست بر انتشار شایعاتی با عنوان فرناز رهنما و خواهرش که تبدیل به عنوان عکسی از او در کنار بهاره رهنما می‌شود در حالی که این دو بازیگر هیچ نسبت فامیلی و خانوادگی با یکدیگر ندارند و یکسان بودن نام خانوادگی آنها تنها تشابه اسمی است پس در پاسخ به سوال آیا فرناز رهنما خواهر بهار رهنما است میتوان گفت این دو بازیگر نسبتی با هم ندارند.

 

ورزش حرفه‌ای فرناز رهنما
خانم بازیگر و همسرش به صورت حرفه‌ای و مداوم رشته ورزشی وشو را دنبال می‌کنند. فرناز که از سال‌های دور مشغول این رشته ورزشی رزمی است همچنان آن را ادامه می‌دهد و دوست ندارد از ورزش فاصله بگیرد.

عمل زیبایی بینی فرناز رهنما
یکی از بازیگران زن ایرانی که عمل بینی انجام داده است فرناز رهنماست که در سن ۱۶ سالگی بعد از بروز مشکل تنفسی به پزشک مراجعه کرد و در نهایت زیر تیغ جراحی زیبایی بینی رفت.

 

فرناز رهنما و امیر کاظمی
یکی از مواردی که بعد از پخش فصل جدید اسکار مهران مدیری و حضور مشترک فرناز رهنما و امیر کاظمی در این برنامه برای مخاطب جذاب شد فیلم‌های مشترک این دو بود که می‌توان به سریال هفت سنگ اشاره کرد. هفت سنگ عنوان سریال کمدی بود که در رمضان ۱۳۹۳ پخش می‌شد در این سریال فرناز رهنما نقش الهام و امیر کاظمی نقش انوش را بازی می‌کردند و در کنار آنها بازیگرانی همچون ارسلان قاسمی، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و الهام پاوه نژاد نیز حضور داشتند.

 

شروع بازیگری فرناز رهنما
به گفته خانم بازیگر از سن ۱۹ سالگی و با تشویق پدرش با انتخاب رشته تئاتر وارد این عرصه شد و دوره‌ای هم شاگرد کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان بود تا اینکه در ۲۴ سالگی با حضور در نمایش چشم اندازی از پل فعالیت جدی خود را آغاز کرد.

اولین سریال فرناز رهنما در تلویزیون
یک سال پس از نمایش چشم اندازی از پل فرناز رهنما توسط علیرضا افخمی برای بازی در سریال زیرزمین دعوت شد و این اولین حضور او در قاب تلویزیون بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط