فروش فوق العاده نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند بدون قرعه کشی آغاز شد

فروش فوق العاده نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند دیزلی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. به گزارش اختصاصی رصد روز، در این طرح فروش خریداران نقدی پیکاپ فوتون دیزلی می توانند از تخفیف ۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته ش...

فروش فوق العاده نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند دیزلی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در این طرح فروش خریداران نقدی پیکاپ فوتون دیزلی می توانند از تخفیف ۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده بهره مند شوند و خودرو را با قیمت یک میلیارد و ۶۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان در شهریور ماه ۱۴۰۱ تحویل بگیرند، ایران خودرو دیزل همچنین امکان خرید نقدی دو و سه مرحله ای را نیز برای متقاضیان در نظر گرفته، این طرح ها به ترتیب با تخفیف ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی و موعد تحویل مهر و آبان ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهند شد.

این طرح با سود انصراف سالیانه ۱۰ درصدی و سود تاخیر ۱۴ درصد و همچنین سود مشارکت ۰ درصدی به اجرا درآمده است. قیمت پیکاپ فوتون دیزلی به همراه هزینه شماره گذاری و مالیات و عوارش قانونی، ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

 

ایران خودرو دیزل همچنین شرایط فروش اقساطی متنوعی برای متقاضیان در نظر گرفته، پیش پرداخت این طرح ها از ۴۵۰  تا ۵۵۰ میلیون تومان متغیر بوده و اقساط آن نیز از ۶ تا ۳۶ ماه است، موعد تحویل خودرو در تمام طرح های اقساطی نیز مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

پیکاپ فوتون تونلند دیزلی یکی از محصولات با سابقه کمپانی فوتون چین (از زیر مجموعه های گریت وال) است که طی چند سال گذشته توسط ایران خودرو دیزل مونتاژ و به بازار عرضه شده است.

 

این پیکاپ از موتور ۴ سیلندر دیزلی توربوشارژ ۲.۸ لیتری ساخت کامینز بهره می برد که توانایی تولید حداکثر ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۳۴۰۰ دور در دقیقه و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور از ۱۶۰۰ تا ۳۴۰۰ دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده نیز توسط یک گیربکس ۵ دنده دستی ساخت کمپانی گترک (Getrag) آلمان به هر ۴ چرخ خودرو منتقل می شود، سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز ساخت کمپانی بورگوارنر (Borgwarner) بوده و ۳ حالت مختلف انتقال قدرت یعنی ۴H، ۲H و ۴L را دارد، همچنین قفل دیفرانسیل خودکار محور عقب نیز برای این پیکاپ در نظر گرفته شده تا کمبودی در سیستم انتقال ققدرت این خودرو حس نشود.

مطالب مرتبط