فولاد ، فملی و شستا شاخص را پوست گرفتند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که بنا به تحلیل بسیاری از کارشناسان روند اصلاح شاخص به اتمام رسیده است اما امروز شاهد کاهش ۴۲۴ واحدی شاخص کل بودیم که در این میان نقش دو نماد فولاد و فملی بسیار پر رنگ دیده می شود. در پایان معاملات امر...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که بنا به تحلیل بسیاری از کارشناسان روند اصلاح شاخص به اتمام رسیده است اما امروز شاهد کاهش ۴۲۴ واحدی شاخص کل بودیم که در این میان نقش دو نماد فولاد و فملی بسیار پر رنگ دیده می شود.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه از سه نماد فولاد فملی و شستا در مجموع ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول حقیقی خارج شد که در این میان فملی با خروج ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون از حیث بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. در دو نماد فولاد و شستا نیز  به ترتیب شاهد خروج ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودیم.

گفتنی است حقوقی های فملی روز قبل در مقابل خرید ۱۰ میلیون و ۸۶ هزار برگه سهام ۱۸ میلیون و ۴۰۷ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی‌ها برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش معاملات امروز نیز برای پالایش، کمند و شستا و بیشترین حجم معاملات نیز برای خودرو، خساپا و خگستر ثبت شد.

مطالب مرتبط