فولاد مبارکه در خاورمیانه بی‌نظیر است

معاون وزیر صنعت جمهوری دموکراتیک کنگو به همراه هیئت همراه از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کرد. به گزارش رصد روز، باهی بیتاسیما کریستوف، معاون وزیر صنعت جمهوری دموکراتیک کنگو پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ...

معاون وزیر صنعت جمهوری دموکراتیک کنگو به همراه هیئت همراه از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کرد.

به گزارش رصد روز، باهی بیتاسیما کریستوف، معاون وزیر صنعت جمهوری دموکراتیک کنگو پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد اظهار کرد: خوشحالم که امروز در رأس هیئتی از کشور کنگو از فولاد مبارکه به‌عنوان یک مجتمع عظیم تولید فولاد بازدید کردم. در این مجتمع صنعتی که در خاورمیانه بی‌نظیر است، فعالیت‌های قابل‌توجهی در زمینه فراوری و تولید فولاد انجام می‌شود که نظیر آن را ندیده‌ام.

وی گفت: جمهوری دموکراتیک کنگو معادنی بسیار غنی از فلزات مختلف دارد که این موضوع می‌تواند بستر مناسبی برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران و فولاد مبارکه باشد.

معاون وزیر صنعت جمهوری دموکراتیک کنگو افزود: من گزارش این بازدید را به مقامات ارشد کشور خود خواهم داد تا با توجه به ظرفیت‌های موجود در ایران و فولاد مبارکه، زمینه برای همکاری‌های بیشتر در حوزه‌های صنعتی و معدنی به‌خصوص در زمینه کنسانتره فراهم شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط