قاسم سلیمانی دشتکی با لیسانس روانشناسی استاندار جدید خوزستان شد!!!!

قاسم سلیمانی دشتکی با لیسانس روانشناسی استاندار جدید خوزستان شد تا یکبار دیگر بی اعتمادی به نسل جدید مدیران کشور به چشم بیاید. چنین انتصابهایی قطعا سست کردن پایه های تخصص در جامعه خواهد بود اما سؤالی که باید پرسید اینجاست که با این شرایط ...

به گزارش رصد روز ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان  متولد ۱۳۳۴ در شهر دشتک چهارمحال و بختیاری است که پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی از دانشگاه اصفهان، در سال ۱۳۵۷، فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان زادگاه خویش آغاز و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۶ علاوه بر تدریس، ریاست دبیرستان‌های مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده دار بود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان با لیسانس روانشناسی در سمتهای مختلفی مشغول به کار بوده که خود جای بحث و چکش کاری دارد.  از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، از سال ۷۹ تا ۸۲ مدیرکل تعاون استان اصفهان و از سال ۸۲ تا ۱۳۸۳ نیز در سمت مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان بوده است.

وی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به مدت دو سال نیز معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در کارنامه کاری خود دارد.

قاسم سلیمانی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار چهارمحال و بختیاری و از سال ۹۶ تاکنون استاندار ایلام بوده است.

امیدواریم این انتخاب برای مردم شریف و همیشه خوب خوزستان عزیز بانی اتفاقات بسیار خوبی باشد که شأن مردم این منطقه از کشور خیلی خیلی بیشتر از شرایط فعلی است. اما سؤالی که باید پرسید این است که آیا یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان هیچ انتخاب دیگری به جز قاسم سلیمانی دشتکی نداشت؟ آیا ثمره ۴۲ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی باید این باشد که کسی بدون مدرک تخصصی در سمتهایی مشغول به کار باشد که می تواند به خاطر ضعف در تحلیل برخی از موقعیتها به واسطه عدم تخصص درست و آکادمیک و نه صرفا تجربی ریسک اشتباه را به شدت افزایش دهد؟

متأسفانه چنین انتخابهایی یکبار دیگر نشان می دهد که برخی مدیران تصمیم گیر در این زمینه به نسل جدید مدیران کشور اعتماد ندارد که اگر داشت می توانستیم مدیر متخصص واقعی را امروز در استانداری خوزستان ببینیم.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط