قتل بابک خرمدین کارگردان به دست پدر و مادرش

قتل بابک خرمدین کارگردان به دست پدر و مادرش عجیب ترین اخبار چندساعت پیش بود. کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش کشته شد که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند

به گزارش رصد روز ، قتل بابک خرمدین کارگردان به دست پدر و مادرش عجیب ترین اخبار چندساعت پیش بود. کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش کشته شد که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دادند و هنوز از انگیزه شان اطلاعاتی در دست نیست تنها یافته های خبرنگار رکنا این است که جسد این کارگردان بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که تاکنون گفته می شود پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز ۳ اکباتان  انتقال داده شده است.

 

قتل بابک خرمدین کارگردان به دست پدر و مادرش

 

پدر این کارگردان سینما در اعترافات خود گفت : پسرم مجرد بود ، به خاطراختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی، بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

 

جزئیات قتل 

 

جسد مثله شده یک مرد جوان صبح ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد، این پیکر بعد از مرگ قطعه قطعه شده است. مأموران کلانتری ۱۳۵، تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده به بررسی ابعاد این قتل پرداختند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار