قدردانی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از دیگر مسئولین این شرکت سه شنبه ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اهداء شاخه گل به سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده این مرکز و دیگر ...

به گزارش رصد روز، مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از دیگر مسئولین این شرکت سه شنبه ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اهداء شاخه گل به سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده این مرکز و دیگر غیورمردان آن، از ایثارگری آن ها برای حفظ امنیت کشور قدردانی کردند .

مدیرعامل شرکت در این دیدار، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بدون امنیت پیشرفت در هیچ عرصه ای امکان پذیر نیست، گفت: فعالیت در عرصه تولید و صنعت، با سختی ها و مشکلاتی همراه است که با تلاش می توان این مشکلات را حل کرد اما بدون امنیت که توسط نیروی انتظامی تامین می شود هیچ گونه فعالیتی در این عرصه امکان پذیر نیست .
مهندس رخصتی از تمامی غیورمردان نیروی انتظامی به ویژه حافظان امنیت در شهرستان لنجان قدردانی نمود و ایثارگری آنها را موجب نا امیدی دشمنان این سرزمین و خنثی شدن توطئه های آنها دانست که در روزهای اخیر شاهد بخشی از آن هستیم .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان نیز در این دیدار ابراز امیدواری نمود که با حفظ امنیت همچنان صنایع کشور به فعالیت و پیشرفت خود ادامه دهند و موجبات سربلندی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند .
سرهنگ صادق کاظم زاد با اشاره به این گفته شهید سردار سلیمانی که اگر از صبح شهادت عبور کنیم به شب مرگ می رسیم، گفت: پرسنل نیروی انتظامی عاشق شهادت هستند و برای حفظ امنیت مردم، از هیچ گونه جهاد و ایثاری دریغ نمی ورزند .

مطالب مرتبط

آخرین اخبار