قهرمان بوکس جهان، مسی را تهدید کرد

به گزارش رصد روز، به نوشته روزنامه دیلی میل، لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مطرح است، در دیدار دوم تیم مکزیک و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ گلزنی کرد تا آرژانتین این دیدار را با...

به گزارش رصد روز، به نوشته روزنامه دیلی میل، لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که از دید بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مطرح است، در دیدار دوم تیم مکزیک و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ گلزنی کرد تا آرژانتین این دیدار را با پیروزی دو بر صفر سپری کند و همچنان رویایش را برای قهرمانی در جام جهانی زنده نگه دارد.

با این حال ویدیویی جنجالی از خوشحالی مسی و هم تیمی‌هایش بعد از این برد در رختکن منتشر شده و عده‌ای بر اساس این ویدیوی مبهم ستاره آرژانتینی را متهم به توهین به شیئی که ظاهرا لباس تیم ملی مکزیک یا پرچم این کشور است، کرده‌اند.

کانلو آلوارز، قهرمان مکزیکی چند دوره رقابتهای جهانی بوکس در واکنش به این ویدیو حتی مسی را به خاطر بی‌احترامی به پرچم کشورش تهدید به برخورد کرده است.

قهرمان بوکس جهان، مسی را تهدید کرد

دیلی میل نوشت: در این ویدیو مسی در حین آواز خواندن و تلاش برای درآوردن استوکهای ورزشی خود ظاهرا به این شی سبز رنگ که بیشتر شبیه به پیراهن تیم ملی مکزیک است و از دید برخی نیز می‌تواند پرچم کشور مکزیک باشد لگد می‌زند.

آلوارز در توئیت تهدید آمیزش علیه مسی در تفسیر خودش از این واقعه نوشت: آیا شما هم می‌بینید که مسی دارد زمین را با پیراهن و پرچم ما تمیز می‌کند. او بهتر است دعا کند من گیرش نیاورم. وقتی من به آرژانتین احترام می‌گذارم او هم باید به مکزیک احترام بگذارد. صحبت من درباره کلیت یک کشور نیست بلکه درباره گندی است که مسی زد!”

با این حال هواداران تیم ملی آرژانتین از زدن چنین اتهامی به مسی متعجب شدند.

فیلمی که مدعی هستند در آن مسی به پیراهن مکزیک لگد زده است را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار