قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

روز گذشته قیمت دلار افزایش محدودی داشت. اسکناس آمریکایی بعد از تعطیلات نوروز در دو پله ابتدایی کانال ۵۰ هزار تومانی حبس شده است. فعالان بازار، تعطیلات عید فطر و افزایش مسافرت‌های خارجی را عامل افزایش قیمت دلار در روزهای آینده می‌دانند. به...

روز گذشته قیمت دلار افزایش محدودی داشت. اسکناس آمریکایی بعد از تعطیلات نوروز در دو پله ابتدایی کانال ۵۰ هزار تومانی حبس شده است. فعالان بازار، تعطیلات عید فطر و افزایش مسافرت‌های خارجی را عامل افزایش قیمت دلار در روزهای آینده می‌دانند.

به گزارش رصد روز،قیمت دلار روز گذشته در دو پله ابتدایی کانال ۵۰ هزار تومانی قرار داشت. این اسکناس آمریکایی دیروز ۲۸ فروردین، با افزایش محدودی همراه شد و با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار، روز شنبه در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و امروز در پله اول کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که بازارهای همسایه نیز سیگنال افزایش قیمت به دلار تهران دادند.

قیمت انواع ارز 29 فروردین 1402

دیروز قیمت حواله درهم در کانال ۱۴ هزار تومانی بالا رفت و به قیمت ۱۴ هزار۲۵۰ تومان نیز رسید. در آخرین معامله روز گذشته درهم به کف کانال مذکور برگشت.

در روزهای گذشته برخی فعالان بازار معتقد بودند در صورتی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، احتمال دارد اعتماد به نفس افزایشی‌های بازار ارز بیشتر شود. امروز قیمت درهم برای ساعاتی از محدوده مذکور عبور کرد. حال باید دید در روزهای باقیمانده از آخرین هفته فروردین ماه با توجه به تعطیلات عید فطر آیا معاملات در بازار ارز طی دستخوش تغییر می‌شود؟

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را رشد شاخص بورس می‌دانند که باعث شده برخیمعامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت دلار در نرخهای مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، دوشنبه ۲۸ فروردین کانال عوض کرد. در سایت بازار متشکل ارزی دلار  با قیمت ۴۲ هزار و ۲۷ تومان کشف قیمت شد. قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. روز گذشته با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدیمنتشر نکرد.

روند نامتوازن دلار در بازارهای همسایه

دیروز سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران افزایشی بود. دلار هرات با حدود ۸۰۰ تومان افزایش، در آخرین معامله نقدی دیروز، با قیمت ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه ۵۰ هزار و ۴۹۰ تومان شد. این روند افزایشی صبح دیروز قوی‌تر بود و در آخرین معامله روز گذشته کمتر شد. دیروز قیمت دلار تهران با اندک اختلافِ قیمت با بازارهای همسایه، پرچمدار بیشترین قیمت بود و با قیمت ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان در آخرین معامله نقدی روز گذشته، معامله شد. قیمت دلار تهران در میانه روز با کانال ۵۲ هزار تومانی ۱۰۰ تومان فاصله داشت.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا با قیمت  ۴۶ هزار و ۲۱۱ تومان و یوروی حواله ۴۲ هزار و ۱۰ تومان اعلام شد. دیروز قیمت یورو در بازار آزاد ۳۹۶ تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۵۵ هزار و ۹۶۸ تومان رسید.

دیروز درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. روز گذشته قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و۴۰۳ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت حواله درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۴۳ تومان اعلام شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار