قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۴ آذر ۹۹ / طلا و سکه دوباره گران شدند

قیمت سکه 14 آذر 99 با این تغییرات روبرو بود که در آن سکه طرح قدیم به 11 میلیون و 300 هزار تومان می رسد که رشد 100 هزار تومانی را شاهد است. سکه طرح جدید 12 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری می شود

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روز تعطیل هفته و براساس معاملات فردایی جدا از اونس جهانی طلا در طلا و سکه شاهد افزایش قیمت هستیم. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۴ آذر ۹۹ به ۱ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۴ آذر ۹۹ با افزایش ۳۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل همراه است. قیمت سکه ۱۴ آذر ۹۹ با افزایش قیمتها در سکه طرح قدیم و جدید همراه است.

قیمت سکه ۱۴ آذر ۹۹ با این تغییرات روبرو بود که در آن سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می رسد که رشد ۱۰۰ هزار تومانی را شاهد است. سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می شود که رشد ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل را نشان می دهد. نیم سکه با رشد ۵۰ هزار تومانی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۴ میلیون و ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می شوند و قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱.۸۳۹ دلار و ۹۵ سنت است.

 

 

 

مطالب مرتبط