قیمت سکه و طلا ۱۵ آبان ۹۹ / بایدن آبی بازار را قرمز کرد

قیمت سکه 15 آبان 99 با ریزش قابل توجه سکه طرح جدید همراه بود که شاهد معامله آن با نرخ 12 میلیون و 850 هزار تومان بودیم. سکه طرح قدیم نیز 12 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار امروز سکه و طلا روز بدی را برای تازه خریداران رقم زد و به شدت قیمتها را کاهش داد. قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۵ آبان ۹۹ با ثبت قیمت ۱ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۸۷ تومانی کاهش قابل تأملی داشت این کاهش در شرایطی صورت گرفت که طی دو هفته گذشته نوسان کاهش قیمتها بین ۱۰ ۲۰ هزار تومان بود اما قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۵ آبان ۹۹ و پس از اخبار انتخاب احتمالی جو بایدن نامزد دموکرات به شدت تحت تأثیر قرار گرفت و اتفاقات عجیبی را رقم زد. قیمت سکه ۱۵ آبان ۹۹ نیز متأثر از همین جو بود و به شدت وابسته به اخبار انتخابات آمریکا عمل کرد.

قیمت سکه ۱۵ آبان ۹۹ با ریزش قابل توجه سکه طرح جدید همراه بود که شاهد معامله آن با نرخ ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بودیم. سکه طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و ربع سکه نیز ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه یک گرمی نیز امروز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

هر اونس طلای جهانی نیز ۱.۹۱۶ دلار و ۷۵ سنت بود.

 

 

 

مقایسه قیمتها با ۱۴ آبان ۹۹ 

 

سکه طرح قدیم امروز با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش روند اصلاحی قوی را در پیش گرفت. در ادامه نیز سکه طرح جدید با رکورد کاهش قیمت ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت. نیم سکه هم در ادامه واکنشها با ریزش ۹۰۰ هزار تومانی همراه بود. ربع سکه ۷۰۰ هزار تومان افت قیمت را پشت سر گذاشت و سکه یک گرمی نیز نسبت به روز قبل تنزل ۲۰۰ هزارتومانی داشت. اونس طلای جهانی اما تغییر محسوسی نداشت و در همان محدوده امروز نیز معامله شد.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۱۵ آبان ۹۹ / تأثیر بایدنی بر بازار ارز / دلار و یورو به شدت ارزان شدند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۴ آبان ۹۹

اولین واکنش بازار ارز به انتخابات امریکا / دلار و یورو حسابی گران شدند

نرخ دلار و یورو در بازار آزاد ۱۲ آبان ۹۹/قیمت دلار افزایش یافت

قیمت دلار و یورو ۱۰ آبان ۹۹ / قیمت یورو همه را شوکه کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ / سقوط سکه طرح قدیم با ۱ میلیون کاهش

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار