قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۰۱/۲۲

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. به گزارش رصد روز، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان، قیمت سک...

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش رصد روز، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۹ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۰۳ دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه ۲۲ فروردین ماه) با افزیش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۷۱۲ تومان و قیمت حواله دلار۳۹ هزار و ۹۲۰تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۵ هزار و ۲۱۱ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۱۰۱تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط