قیمت طلا در بازار ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد افزایش به ۱۹۰۴ دلار و ۹۹ سنت رسید. به گزارش رصد روز،چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت.نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند.قیمت طلا همپ...

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد افزایش به ۱۹۰۴ دلار و ۹۹ سنت رسید.

به گزارش رصد روز،چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت.نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند.قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است.اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد افزایش به ۱۹۰۴ دلار و ۹۹ سنت رسید.

طلا عکس‌العمل خاصی به اطلاعات شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا نشان نداده است. تورم ماهانه در آمریکا ۰.۴ درصد در فوریه افزایش یافته که مطابق با انتظار و کمتر از ۰.۵ درصد ژانویه بوده‌است

شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا ۶ درصد نسبت‌به سال گذشته بالا رفته است. سرمایه‌گذاران هم همین میزان را پیش‌بینی می‌کردند. ارزش دلار تغییر چندانی پس‌از انتشار این خبر نشان نداده است.

قیمت طلا پس‌از افزایش بیش‌از ۵ درصدی در سه روز گذشته در نتیجه ورشکستگی بانک سیلیکون ولی آمریکا و همچنین کاهش سود اوراق قرضه خزانه‌داری این کشور، همچنان بالاتر از ۱۹۰۰ دلار باقی‌مانده است. نگرانی درمورد ثبات مالی در آمریکا تقاضا برای طلا به‌عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده و احتمال آسان‌تر شدن سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا را بالا برده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد افزایش به ۱۹۰۴ دلار و ۹۹ سنت رسید.

در حال حاضر، تمرکز سرمایه‌گذاران بر اجلاس هفته آینده فدرال رزرو آمریکاست که دورنمای طلا را در بلندمدت مشخص خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد طی دو اجلاس آینده افزایش دهد.

قیمت نقره امروز با ۰.۴۸ درصد کاهش به ۲۱ دلار و ۹۴ سنت رسید و پلاتین با ۰.۵۴ درصد افزایش ۹۹۲ دلار و ۴۸ سنت معامله می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار