لباس منشوری آشا محرابی!+ عکس

تصویری از آشا محرابی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

به گزارش رصد روز، تصویری از آشا محرابی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

آشا محرابی ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد او از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون میباشد و دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است.

2 48

آشا محرابی در ۳۱ مردادماه ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد و اصالتاً اهل تنکابن است.آشا محرابی تنها دختر اسماعیل محرابی بازیگر و فاطمه سید مدلل کار می باشد.

افشاگری آشا محرابی درباره پدرش
اسماعیل محرابی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۳ در تهران و پدر آشا محرابی است که در دهه شصت بسیار پر کار بوده و سریال های به یاد ماندنی زیادی را بازی کرده است. خانم بازیگر بعد از سالها در مورد زندگی خانوادگی خود و تحصیل در رشته غیر هنری دست به افشاگری زد و در یک مصاحبه عنوان نمود زمانی که نوجوان بودم، پدرم ما را رها کرد و دنبال زندگی جدیدی رفت اما در مورد علت جدایی پدر و مادرش صحبت نکرد. خانم بازیگر در مصاحبه گفت با حمایت پدر بازیگر نشدم بلکه در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت، بعد از جدایی از مادرم، دیگر از پدر خبری نداشتم تا وقتی که در تئاتری برای تماشا آمده بود، مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم که بازیگر شده ای. او عنوان کرد همه موقعیت هایی که من در بازیگری به دست آوردم با جستجوی شخصی خودم بود. الان که به گذشته فکر می کنم می بینم چه دوران سختی و پردردسری را گذراندم.

 

خواهر آشا محرابی
آشا محرابی تا کنون عکسی از خواهرش منتشر نکرده و گویا او خواهری ندارد، برخلاف شایعات بازیگر سریال موچین زهرا جهرمی خواهر واقعی آشا محرابی نیست و در این سریال نقش خواهر را ایفا نموده اند.

ازدواج و همسر آشا محرابی
خانم آشا محرابی سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهل خود را دارد اما تا کنون اسمی از همسرش منتشر نکرده و همسرش علاقه ای به انتشار عکس شخصی و خانوادگی ندارد.

 

فرزندان آشا محرابی
آشا محرابی اطلاعات کمی در مورد زندگی خانوادگی خود ارائه نموده است، اخبار موثقی درباره تعداد فرزندان آشا محرابی منتشر نشده است.

نسبت فامیلی الهام اخوان و آشا محرابی
الهام اخوان و آشا محرابی با هم نسبتی ندارند و به خاطر شباهت چهره این دو هنرمند شایعات فامیل بودن این دو چهره هنری منتشر شده است.

ماجرای خودکشی آشا محرابی
پس از بازی در فیلم سینمایی تهران من حراج خبری مبنی بر خودکشی آشا محرابی در رسانه ها منتشر شد که شایعه ای بیش نبود و تنها خانم بازیگر به دلیل کسالت چند روزی در بیمارستان بستری شده بود. توضیحاتی در مورد بیماری آشا محرابی ارائه نشده است.

آشا محرابی قبل از عمل
این روزها تغییر چهره آشا محرابی و عمل جراحی زیبایی او مورد توجه قرار گرفته است، برخی از کاربران معتقدند که این بازیگر عمل چشم گربه ای، لیفت شقیقه و زاویه سازی صورت و تزریق لب داشته انجام داده اما برخی دیگر گریم ها و تغییر سبک و استایل آشا محرابی را دلیل این تغییر می دانند.

تحصیلات آشا محرابی
آشا محرابی از ابتدا به هنر علاقمند بود اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد است.

آغاز بازیگری آشا محرابی
آشا محرابی اولین بار سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۲ ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما به دلیل مخالفت پدر چند سالی از بازیگری دور ماند و در رشته های دیگر تحصیل کرد، او هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی به آموزشگاه و کانون هنری استاد حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از این آموزشگاه شد و دورهٔ فیلم‌نامه‌نویسی را در کلاس‌ها و زیر نظر ناصر تقوایی گذراند.

 

آشا محرابی در رادیو
آشا محرابی در سال ۱۳۷۴ با قبول شدن در امتحان اداره کل نمایش وارد عرصه نمایش‌های رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

آشا محرابی در تئاتر
آشا محرابی در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان وارد صحنهٔ تئاتر شد و در ادامه در کسوت بازیگر؛ نویسنده و کارگردان این مسیر را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و… به ایفای هنر پرداخت.

دوبله آشا محرابی
آشا محرابی با تشویق مرضیه صدرایی در دوبله تست دارد و از سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط