لزوم رفع ابهام درباره اظهارات رئیس مجمع تشخیص در خصوص مخالفت دولت پیرامون مصوبه شفافیت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توئیتی خواستار رفع ابهام درباره اظهارات رئیس مجمع تشخیص در خصوص مخالفت دولت پیرامون مصوبه شفافیت شد. به گزارش رصد روز، احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شو...

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توئیتی خواستار رفع ابهام درباره اظهارات رئیس مجمع تشخیص در خصوص مخالفت دولت پیرامون مصوبه شفافیت شد. به گزارش رصد روز، احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توئیتی با استناد به گفته‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  مبنی بر مخالفت رئیس جمهور با طرح و مصوبه شفافیت؛ نوشت:

سخنگوی دولت تأکید کرده است از سوی رئیس جمهور هیچ مخالفتی درخصوص مصوبه شفافیت و انتشار مذاکرات هیأت دولت به مجمع تشخیص مصلحت اعلام نشده است.

با توجه به اعلام مخالفت رئیس جمهور توسط رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رفع ابهام و تناقص ضرورت دارد.

لازم به ذکر است، آیت‌الله آملی لاریجانی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشور عنوان کرده بود: “مجمع در حال رسیدگی به طرح شفافیت بود که از دفتر مقام معظم رهبری اطلاع دادند که ایشان نظری راجع به قوای دیگر دارند. رئیس جمهور محترم گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه این مصوبه برای کار دولت مشکل ایجاد می‌کند.”

منبع: خانه ملت

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط