لزوم ورود جدی رئیس‌جمهور به موضوع بورس / ۵۰ میلیون ایرانی عضو بورس هستند

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به حضور 50 میلیون ایرانی در بازار بورس و مشکلات این بازار گفت: رئیس‌جمهور به طور جدی به بورس ورود کرده و مشکل را حل کند.

به گزارش رصد روز، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به حضور ۵۰ میلیون ایرانی در بازار بورس و مشکلات این بازار گفت: رئیس‌جمهور به طور جدی به بورس ورود کرده و مشکل را حل کند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به دولت در اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد و گفت: بازنشستگان با حقوق‌های ۳ تا ۴ میلیون تومانی در شرایط اقتصادی امروز با مشکلات بسیاری مواجه هستند و لازم است برای آنها تدبیر فوری شود.

وی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور به موضوع بازار بورس اشاره کرد و اظهار داشت: با همه وعده‌ها و وعیدها هنوز بورس در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

آصفری افزود: در لایحه بودجه ۵۶۰ هزار میلیارد ریال برای تزریق به شرکت‌های بورسی در نظر گرفته شده است اما وضعیت بورس مشخص نیست.

نایب رئیس امور شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: ۵۰ میلیون نفر از مردم عضو بورس هستند و در ناامیدی به سر می‌برند؛ به طور جدی به بورس ورود کنید و مسأله را حل کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط