لیست جدید قیمت محصولات سایپا اعلام شد

لیست جدید قیمت محصولات سایپا منتشر شد و قیمت شاهین ۴۱۳میلیون تومان اعلام شد. به گزارش رصد روز.محصولات سایپا بسیار متنوع است.قیمت محصولات سایپا در کارخانه با قیمت محصولات سایپا در بازار متفاوت است.برای اطلاع بیشتر از محصولات سایپا مطلب زیر...

لیست جدید قیمت محصولات سایپا منتشر شد و قیمت شاهین ۴۱۳میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش رصد روز.محصولات سایپا بسیار متنوع است.قیمت محصولات سایپا در کارخانه با قیمت محصولات سایپا در بازار متفاوت است.برای اطلاع بیشتر از محصولات سایپا مطلب زیر را بخوانید.

بعد از اعلام شورای رقابت، قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو بین ۱۰ تا ۴۰ رصد افزایش پیدا کرد و یکی از خودروهایی که مشمول افزایش قیمت شده، خودروی شاهین است.

قیمت کارخانه‌ای شاهین ۴۱۳ میلیون تومان اعلام شده. این در حالی است که قیمت بازار آزاد‌ شاهین ۷۴۴ هزار تومان است. به عبارتی اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد‌ شاهین، حدود ۳۳۰ میلیون تومان است.

فهرست قیمت نهایی محصولات کارخانه‌ای سایپا با احتساب بیمه، مالیات و … به شرح جدول بالا است و مشتریانی که در آخرین طرح فروش سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت‌نام کرده بودند، با توجه به این نرخ‌ها باید وجه واریزی خود را تکمیل کنند.

بر اساس لیست‌ جدید قیمت کارخانه، ارزانترین محصول کارخانه سایپا، کوییک است که ۱۹۳ میلیون تومان قیمت دارد. شاهین اما گرانترین محصول ایران خودرو است که ۴۱۳ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط