مادر جوان نفیسه روشن

به گزارش رصد روز ، تصویر مادر جوان نفیسه روشن که امروز توسط این بازیگر استوری شد با واکنش های جالبی همراه بود. این سلبریتی امروز با استوری کردن تصویر مادرش نوشت: مادرم قهرمان زندگی من است پر از عشق و مهر “. نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیب...

به گزارش رصد روز ، تصویر مادر جوان نفیسه روشن که امروز توسط این بازیگر استوری شد با واکنش های جالبی همراه بود. این سلبریتی امروز با استوری کردن تصویر مادرش نوشت: مادرم قهرمان زندگی من است پر از عشق و مهر “.

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ است. پدرش از پسنل نیروی هوایی ارتش بود و خودش نیز دانش آموخته فقه و حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است. خانم بازیگر فرزند ارشد خانواده است و دو برادر دارد. او به شدت به اتومبیلرانی علاقمند است و در تایم های فراغت سعی می کند در پیست باشد. او تاکنون در ۲۰ فیلم سینمایی و ۳۱ مجموعه تلویزیونی روبروی دوربین قرار گرفته است. اولین تجریه حضور او در تلویزیون به سال ۱۳۸۲ و بازی در سریال روزهای بیاد ماندنی به کارگردانی همایون شهنواز برمی گردد. او در سال ۸۴ با یازی در فیلم مادرزن سلام به سینما رفت.

 

مادر جوان نفیسه روشن

مادر جوان نفیسه روشن

 

این چهره هنرمند در ۱۷ تله فیلم نیر حضور داشته و البته در کنار اینها باید نقش آفرینی او در ۱۶ مجموعه نمایش خانگی را نیز اضافه کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط