ماشین های لاکچری گلزار و همسرش+ عکس

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. محمدرضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار پس از ا...

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. محمدرضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار پس از انتشار خبر ازدواجش چند وقتی است به دبی سفر کرده است. تصاویری از ماشین های لاکچری و گران قیمت محمدرضا گلزار منتشر شده است.

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی/ محمدرضا گلزار

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مریم زی

پاسخ دادن

۱۳ تیر ۱۴۰۲


نشان دادن تفریحات و امکانات رفاهی زندگی کسانی که برای رسیدن به کوچکترین موفقیتی ثروتی جایگاهی قدرتی دست به هرکاری می زنند و هر اخلاقی و انسانیتی را زیر پا می گذارند بیش از بیش نشان دهنده ی ضعف اونهاست نه اقتدارشون !!! من خودم اگر می خواستم مثل برخی از اینها از موقعیت های که در اختیار داشتم حداکثر سواستفاده را کنم از همه ی اینها باهوش تر و باستعداد تر و زرنگ تر بودم و بیشتر از تمام مردم به موقعیت ها شخصیت ها و منابع ثروت دسترسی داشته ام و بیشتر از تمام مردم امکان سواستفاده داشته ام !!! نمی دونم آدمی یا آدمهایی که از یک کلمه یا یک جمله ای که در فضای مجازی نوشته میشه اونقدررر سواستفاده می کنند اگر یک روز جای من بودند چکار می کردند !! حتما تا الان تمام ایران و تمام مردمش رو بلعیده بودند !!!! یه بزرگی یه حرف خیلی درستی زد که من خیلی بهش اعتقاد دارم می گفت برای رسیدن به پول نامحدود لازم نیست آدم بدی باشی لازم نیست فریبکار و دروغگو باشی ! به نظر من ضعیف ترین انسانها برای رسیدن به پول نامحدود و یا شهرت زیاد یا محبوبیت دست به هر کاری می زنند ! هر کاری !!! شاعرگفته : دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست شاعر گفته ملولم ! شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم ! نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم ! نگفته دسترسی به قدرت اقتدار و ثروت ندارم !