مبارزه رزمی بازیگر زن معروف+ فیلم

به گزارش رصد روز، تینا آخوند تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و ‌فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد است. او در یک دوره شش ماهه با کلاس های بازیگری استاد سمندریان فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸...

به گزارش رصد روز، تینا آخوند تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران و ‌فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد است. او در یک دوره شش ماهه با کلاس های بازیگری استاد سمندریان فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم طلاق به سبک ایرانی وارد سینما شد.

او با بازی در فیلم رسوایی در سال ۱۳۹۱ به شهرت رسید. از مهم ترین فیلم های تینا آخوند تبار، هر چی خدا بخواد، آزادراه، خودزنی، رسوایی، متل قو، باج، دختران حوا و دیوار را می توان نام برد.

او در سال ۱۳۹۵ پس از هفت سال بازیگری، این حوزه را رها کرد و در ۳۰ سالگی به شکل حرفه ای ورزش بوکس را آغاز کرد. اکنون هم تینا آخوندتبار در مسابقات مختلف جهانی شرکت می کند و هر بار با توانایی و سخت کوشی خود فضا را برای حمله به سجاد غریبی، هالک ایرانی آماده می کند.

او این بار هم چند ویدئو و تصویر از تمرین های طاقت فرسا و سخت خود منتشر کرده و باعث شده تا بار دیگر گروهی از کاربران به انتقاد از سجاد غریبی بپردازد و مبارزه افتضاح اش برابر گوریل قزاقستانی را یادآوری کنند.

تینا آخوندتبار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار