محدودیت‌ های ترافیکی تعطیلات عیدفطر در جاده‌ ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد. به گزارش رصد روز، سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره اظهارکرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز دوشنبه چهار...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.

به گزارش رصد روز، سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره اظهارکرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محور کرج-چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و درصورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:‌درصورت افزایش حجم تردد در روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی و اعلام ماموران پلیس راه در محل از میدان امیرکبیر کبیر و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی با بیان اینکه تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار