محمدرضا گلزار به آمریکا مهاجرت کرد؟ + عکس

به گزارش رصد روز ، تصاویر منتشر شده جدید در صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل و خواننده مطرح شائبه مهاجرت او به آمریکا را تقویت کرده است. محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل و خواننده ، چند تصویر تازه منتشر کرده و محل ثبت آن ها را شهر لس ...

به گزارش رصد روز ، تصاویر منتشر شده جدید در صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل و خواننده مطرح شائبه مهاجرت او به آمریکا را تقویت کرده است.
محمدرضا گلزار به آمریکا مهاجرت کرد؟ + عکس

محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل و خواننده ، چند تصویر تازه منتشر کرده و محل ثبت آن ها را شهر لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرده است.

البته او قبل تر عکسی از خودش در هواپیما منتشر کرده بود، اما ننوشته بود که مقصد او کجاست.

حالا برخی از کاربران نیز اشاره می کنند که هدف او از اقامت طولانی مدت در امارات، آماده شدن برای مهاجرت به آمریکا بوده است.

اما هنوز خود گلزار این موضوع را تایید و تکذیب نکرده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است.

وی در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد. / وقت صبح

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط