محمدیاسر طیب نیا: فولاد مبارکه اصفهان را به وسعت ایران می بینیم

اولین نشست خبری فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری در حال و هوایی متفاوت برگزار شد. معرفی ۱۴ محصول جدید، ثبت ۶۱ رکورد و برنامه های فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری سه محور اولین دیدار اصحاب رسانه با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۴۰۲ بو...

اولین نشست خبری فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری در حال و هوایی متفاوت برگزار شد. معرفی ۱۴ محصول جدید، ثبت ۶۱ رکورد و برنامه های فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری سه محور اولین دیدار اصحاب رسانه با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۴۰۲ بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در ابتدا سودآوری پایدار، رشد، توسعه، افزایش، شفافیت و سلامت وشهروند مسئولیت پذیر را از ویژگیهای یک بنگاه خوب برشمرد و گفت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور خود را در خلق آینده ای بهتر مسئول می داند.

طیب نیا با اشاره به اینکه ارزش فعلی فولاد مبارکه بیش از ۵۱۰ همت است گفت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در دنیاست این در حالیست که با وجود همه آنچه در عرصه تولید برای فولاد مبارکه شاهد هستیم روند توسعه ای فولاد مبارکه همچنان حفظ شده. سهم ۱.۵ درصدی در تولید ناخالص کشور و سهم ۶.۵ درصدی در بخش صنعت ماحصل نوع نگاه و مدیریت حاکم بر مجموعه فولاد مبارکه است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان افزود در حال حاضر زنجیره تأمین فولاد مبارکه اصفهان به ۲.۵۰۰ تا ۳.۰۰۰ شرکت می رسد که از این تعداد بخش بسیاری از آنها صرفاً تأمین کننده فولاد مبارکه هستند و مابقی هم در ابتدا تأمین کننده فولاد بودند و بعد به سایر صنایع و کارخانجات ورود کردند. طیب نیا با اشاره به این موضوع که فولاد مبارکه اصفهان را به وسعت ایران می بینیم گفت: فلسفه وجود فولاد مبارکه اصفهان خلق آینده ای بهترست که ما هر روز برای توسعه آن تلاش می کنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط