محورهای همکاری بانک توسعه تعاون و معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]محورهای همکاری بانک توسعه تعاون و معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور شیخ حسینی و ابوحمزه مورد بررسی قرار گرفت...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]محورهای همکاری بانک توسعه تعاون و معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور شیخ حسینی و ابوحمزه مورد بررسی قرار گرفت. [/box]

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این بانک به رغم محدودیت ها موضوع بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال را در اولویت قرار داده است و تقویت زیرساخت ها برای ارائه و تداوم خدمات بهینه به مشتریان به عنوان یکی از اصول مطرح است.
سرپرست بانک توسعه تعاون به همراه ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازدید از امکانات و تجهیزات فناوری بانک نیز پرداختند.
داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک از قابلیت ها و استعدادهای مناسبی در حوزه بانکداری الکترونیک برخوردار است و تجربه عاملیت طرحهای ملی نیز بر توانمندی بانک در حوزه های عملیاتی افزوده است.
ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: پروژه و همکاری مشترک میان بانک و معاونت رفاه اجتماعی وزارتخانه در حال هماهنگی است و به صورت پایلوت نیز برخی مناطق جغرافیایی در کشور در نظر گرفته شده است و توسعه همکاری ها و هم افزایی مد نظر طرفین بوده است.
علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک به لحاظ تهیه تجهیزات زیرساختی پیش بینی های لازم را داشته است و به لحاظ گسترش مراکز داده و ارتقای امنیت فناوری اطلاعات تدابیر و اقدامات متعددی منظور نموده است.
سرپرست بانک توسعه تعاون و معاون رفاه اجتماعی وزارتخانه بازدیدی از شرکت سمات داشتند. محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در این دیدار گفت: ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین از برنامه های مهم بانک در مقطع کنونی است و ضروری است قابلیت تسهیلات عمومی و خرد در بستر الکترونیک برای مشتریان فراهم گردد.
وی افزود: شرکت سمات با ساختار مجزا از جمله شرکت های ابزاری بانک توسعه تعاون محسوب می شود و توانمندی ارائه خدمات به تعاونی ها از جمله اهداف تاسیس شرکت بوده است.
محمد جواد افتخاری مدیر عامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون «سمات» در این جلسه گفت: حضور شرکت در پروژه های مهم به تجربه و اندوخته شرکت افزوده است و سرمایه اسمی شرکت نیز با توسعه پروژه ها چهار برابر شده است و سرمایه واقعی نیز دو تا سه برابر این ارقام است.
وی افزود: سرمایه انسانی شاغل در سمات طی سالهای اخیر متشکل از نخبگان بوده است و جانشین پروری نیز در سمات به عنوان قاعده رعایت گردیده است.
در این دیدارها رضا پولادوند رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات، اردشیر افشین مهر رئیس اداره کل زیرساخت، مجید مباشرزادگان عضو هیأت مدیره شرکت سمات و مدیران ستادی سمات حضور داشتند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار