مدیران روابط عمومی مبلغان صنعت بیمه هستند

 جلسه فوق‌العاده شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و با محوریت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد . به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیم...

به گزارش رصد روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، جلسه فوق‌العاده شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و با محوریت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد .

دکتر علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه گفت: مدیران روابط عمومی به عنوان دیده بان های سازمان نقش موثری در ایجاد ذهنیت منفی یا مثبت از سازمان خود در اذهان عمومی را دارند.
وی با اشاره  به اقدامات خوب صورت گرفته در صنعت بیمه گفت: خوشبختانه صنعت بیمه کشور علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود مبنی بر ارائه خدمات بیمه‌ای و حمایت از بیمه‌گذاران در هنگام خسارت در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز خوب درخشیده است.
دکتر بنیادی با تاکید بر نقش بی‌بدیل مدیران روابط عمومی در آشنایی مردم با خدمات صنعت بیمه گفت:اگر در این حوزه هم افزایی انجام شود و اقدامات به صورت یکپارچه و با بهره‌گیری از ابزارهای تبلیغاتی نوین انجام پذیرد، مطمئناً توانسته‌ایم گام بزرگی در توسعه فرهنگ بیمه برداریم.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی صنعت بیمه را مکمل رشد و توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت:  شرکت های بیمه باید با بهره گیری از تجربه و تخصص مدیران روابط عمومی این نقش را به گونه‌ای به جامعه القا کنند که هیچ فعالیتی بدون بیمه نماند.
دکتر بنیادی همچنین درخصوص ایجاد مرکز نوآوری در بیمه مرکزی گفت: هدف ما از اجرای این طرح ایجاد فضایی برای جذب ایده های جدید است و ما به عنوان تسهیل‌گر رابط میان صاحبان ایده با شرکت‌های بیمه خواهیم بود و پس از غربالگری طرح‌ها و ایده‌های نوین بیمه ای آنها را به شرکت‌های بیمه برای تبدیل به محصول معرفی خواهیم کرد و هر شرکتی با توجه به رویکرد خود در پذیرش یا رد آنها مختار است.
در پایان معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست، عملکرد ،  تسهیلات ، پروژه ها و سامانه هایی که قابلیت  رونمایی از آن برای هفته دولت وجود دارد  را به بیمه مرکزی ارسال کنند تا بتوان گزارشی جامعی از خدمات خانواده بزرگ صنعت بیمه به مردم ارائه داد.
در پایان مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه نیز به ارائه نظرات و برنامه های خود برای گرامیداشت هفته دولت پرداختند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار