مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آستانه سالروز تأسیس این بانک تأکید کرد: آینده ای روشن و امید بخش پیش روست

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت 27 مرداد ماه، در پیامی سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش رصد روز، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۲۷ مرداد ماه، در پیامی سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

۲۷ مرداد ماه سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران بر تمامی سهامداران، کارکنان، مشتریان و ذی نفعان مبارک باد.

از تأسیس و شکل گیری بانک رفاه کارگران بیش از شش دهه می گذرد. بانکی که حوادث مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در تمامی دوران، رسالت و وظیفه خویش را که همانا خدمت رسانی شایسته به مشتریان به ویژه قشر زحمت کش کارگر، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی است با جدیت انجام داده است. اما دایره خدمات بانک فقط به این اقشار محدود نگردیده و در عمر پر برکت خود با ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، گام های مؤثری در راه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور برداشته است.

همراهی و همگامی با فعالان حوزه سلامت و تلاش برای بهبود و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی هم وطنان به ویژه در دوران حساس کنونی که کشور گرفتار بیماری کرونا شده است، برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد اشتغال و توسعه مسئولیت های اجتماعی در قالب فعالیت های آموزشی و تأسیس مدارس، آبرسانی به مناطقی که فاقد آب آشامیدنی سالم هستند، کمک به ساخت و توسعه مراکز ورزشی در راستای ترغیب و تشویق جوانان مستعد در عرصه ورزش در مناطق محروم و کمک به هم وطنان آسیب دیده از حوادث طبیعی از جمله افتخارات بانک رفاه کارگران است.

و اکنون نیز در دوران جدید با بهبود زیر ساخت های ارتباطی، استفاده از فناوری های نوین بانکداری و افزایش سرمایه بانک، بستر و زمینه ارائه خدمات گسترده تر و بهتر به مشتریان فراهم شده است. بدون شک همه این اتفاقات فرخنده و مبارک که بانک رفاه کارگران را در زمره بانک های مطرح و پیشروی کشور قرار داده است، جز با همت و تلاش تک تک کارکنان متعهد، صادق و راستین مجموعه و همراهی و همدلی تحسین برانگیز سهامداران و مشتریان گرامی امکان پذیر نبوده و نیست.

مطمئن هستیم که در سایه استفاده از توانمندی های موجود، تلاش و همت همگانی و خرد جمعی، آینده روشن‌تری پیش روی مجموعه بزرگ بانک رفاه کارگران است و بی شک ثمره این همدلی و همراهی نصیب هموطنان و مشتریان گرامی خواهد شد و ما نیز قدردان این تلاش ها و همراهی ها هستیم.

این روز فرخنده را به خانواده بزرگ بانک رفاه کارگران تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، بهروزی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.
اسماعیل لله گانی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

روابط عمومی بانک رفاه

مطالب مرتبط

آخرین اخبار