مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران: باید ظرفیت واقعی تولید فولاد سبز در کشور سنجیده شود

به گزارش اختصاصی رصد روز، علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در پنل تخصصی فولاد سبز در همایش سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ در ابتدا به اهمیت اشتغال در صنعت فولاد در جهان پرداخت و گفت حدود ۲ درصد جمعیت شاغل رسمی دنیا در صنعت فولاد مشغول به کار...

به گزارش اختصاصی رصد روز، علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در پنل تخصصی فولاد سبز در همایش سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ در ابتدا به اهمیت اشتغال در صنعت فولاد در جهان پرداخت و گفت حدود ۲ درصد جمعیت شاغل رسمی دنیا در صنعت فولاد مشغول به کار هستند و این صنعت تریلیون دلار درآمدزایی می‌کند که ۳.۹ درصد درآمدهای دنیا را تشکیل می دهد.

چایچی با اشاره به جایگاه ششم ایران  ایران تولید دی اکسید کربن در دنیا گفت: موم تولیدات فولاد که بالغ بر ۹۰ درصد تولید و آن را تشکیل می دهد از طریق کوه های بلند تولید میشود و کشورهای چین و هند در این زمینه پیشرو هستند..

 مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران استفاده از انرژی های تجدید پذیر را بهترین روش ممکن برای قرار گرفتن در مسیر تولید فولاد سبز دانست و گفت به دلیل سرعت تحول دیجیتال فعالیت‌ها در سال ۲۰۳۰ وجود نخواهد داشت اما ما باید به یک نکته مهم اشاره توجه کنیم و آن اینست که با توجه به هزینه های بالای تولید فولاد سبز ظرفیت تولید چه حجمی از چون فولادی در کشور وجود دارد؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط