مراسم اسکار به تعویق افتاد

آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی مراسم اهدای جوایز افتخاری اسکار را به دلیل نگرانی از سویه اومیکرون به تعویق انداخت.

به گزارش رصد روز، به نقل از  دانشجو، آکادمی علوم و هنر‌های تصاویر متحرک تصمیم گرفته مراسم اهدای جوایز Governors را که جوایز افتخاری اسکار در آن اهدا می‌شود، به دلیل نگرانی از سویه اومیکرون کرونا به تعویق بیندازد.

این رویداد قرار بود در ۱۵ ژانویه با حضور بسیاری از بازیگران و هنرمندان آمریکایی در لس آنجلس برگزار شود.

در بیانیه اسکار آمده است: با توجه به عدم قطعیت‌ها در مورد انواع مختلف کرونا و تأثیری که می‌تواند بر جامعه داشته باشد، احساس می‌کنیم که بهترین و مطمئن‌ترین تصمیم برای افتخارآفرینان و مهمانان ما، تعویق برگزاری مراسم اهدای جوایز افتخاری است.

الین می، ساموئل ال جکسون و لیو اولمان اوایل امسال به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. دنی گلاور نیز به عنوان برنده جایزه بشردوستانه ژان هرشولت انتخاب شد. رویداد عصر، اغلب مملو از ستارگان درجه یک و امید‌های اسکار است.

آکادمی، مراسم Governors سال گذشته را به دلیل بیماری همه گیر کووید-۱۹ لغو و دو جایزه بشردوستانه را در طول پخش اسکار اهدا کرد.

مراسم Governors تنها رویداد مطرح هالیوود نیست که اسکار در روز‌های اخیر، برنامه‌های آن را تغییر داده است. جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز تصمیم گرفت تا مراسم اهدای جوایز خود را که قرار بود در ۶ ژانویه برگزار شود و شامل برگزیدگانی مانند کریستن استوارت، لیدی گاگا، نیکول کیدمن و پنه‌لوپه کروز بود را لغو کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط