مرکز مدیریت راه‌های مازندران: جاده‌های شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد مم...

به گزارش رصد روز، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

محور‌های کندوان و هراز امروز و فردا یکطرفه می‌شوند. مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.
بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.
تردد موتور سیکلت هم تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار