مشخصات فنی محصول جدید سایپا

طرح پیش‌فروش خودروسازی سایپا پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود. در این طرح فروش، ساینا S اتوماتیک هم برای نخستین بار عرضه می‌شود. این خودرو چه قیمتی دارد؟ به گزارش رصد روز،شرکت خودروسازی سایپا در این هفته طرح پیش فروش خودرو ویژه مادران را بر...

طرح پیش‌فروش خودروسازی سایپا پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود. در این طرح فروش، ساینا S اتوماتیک هم برای نخستین بار عرضه می‌شود. این خودرو چه قیمتی دارد؟

به گزارش رصد روز،شرکت خودروسازی سایپا در این هفته طرح پیش فروش خودرو ویژه مادران را برگزار کرده است که از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

در این طرح فروش چهار خودرو شاهین، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز و سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود. گفته می‌شود این خودروهای عرضه شده با قیمت نصف بازار به عرضه شده است. البته باید یادآور شد که یکی از این خودروها، یعنی ساینا S اتوماتیک در اردیبهشت‌ تا مهر سال ۱۴۰۲ به مشتری تحویل داده می‌شود.

این خودرو نخستین‌بار است که در طرح‌های فروش سایپا عرضه می‌شود، با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید، در این طرح فروش با قیمت ۱۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه شد.

مشخصات فنی ساینا S اتوماتیک

طبق آن‌چه که سایپا در رونمایی این خودرو ادعا کرد، ساینا S اتوماتیک محصول مدیریت پلتفرم گروه خودروسازی سایپا بوده و پاسخگوی تمام انتظاراتی که خانواده های ایرانی از یک خودروی خانوادگی دارند است.

ساینا S در مدل اتوماتیک خود، به فرمان کمکی برقی، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، کروز کنترل، محدودکننده سرعت مجهز است.

همچنین، این خودرو آپشن‌هایی همچون تهویه الکتریکی دستی، غربیلک فرمان چرمی با کنترل سیستم صوتی، سنسور نور، سنسور باد تایرها، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیشه ها و آینه های برقی، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز و… دارا است.

ساینا S اتوماتیک به پیشرانه ۱.۵ لیتری M15 مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد، به دریچه گاز برقی و سیستم مدیریت برق مجزا است و  ۸۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند.

جعبه دنده اتوماتیک CVT ساخت کمپانی پانچ نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می کند و حالت اسپرت، تیپ ترونیک و برفی برای آن تعریف شده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط