مصوبه جدید دولت برای صندوق های بازنشستگی

ستاد هماهنگی اقتصادی ضمن بررسی بسته جامع پیشنهادی وزیر کار برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی مقرر کرد برای جلوگیری از ناترازی شدید مالی این صندوق‌ها در سال آینده، نحوه تأمین منابع مالی و مدیریت مصارف صندوق‌های بازنشستگی اصلاح شود.

به گزارش رصد روز، ستاد هماهنگی اقتصادی ضمن بررسی بسته جامع پیشنهادی وزیر کار برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی مقرر کرد برای جلوگیری از ناترازی شدید مالی این صندوق‌ها در سال آینده، نحوه تأمین منابع مالی و مدیریت مصارف صندوق‌های بازنشستگی اصلاح شود.

در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، بررسی موضوع تنظیم روابط مالی دولت و بانک مرکزی مطرح و پیشنهادها و راهکارهای مشترک خزانه‌داری و بانک مرکزی با هدف پیشگیری از رشد نقدینگی تصویب شد.

در این جلسه همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته جامع پیشنهادی برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی ارایه کرد که با توجه به پیش‌بینی وضعیت این صندوق‌ها در سال آینده، مقرر شد اصلاحات لازم با هدف تأمین منابع مالی و مدیریت مصارف در صندوق‌های بازنشستگی صورت گیرد تا ضمن برطرف شدن مشکلات آنها، از بروز ناترازی شدید مالی در این صندوق‌ها جلوگیری شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار