مقایسه قیمت مسکن در مرکز و جنوب تهران

بر اساس داده‌ها و قیمت‌ها در بازار مسکن تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق جنوب و مرکز تهران تهیه شده است که می‌توان قیمت خانه در این مناطق را مقایسه کرد.

به گزارش رصد روز، بر اساس قیمت مسکن در تهران و اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مرکز و جنوب تهران به دست آمده است. بر اساس آن جی و بریانک ۱۸ میلیون تومان برای هر متر مربع خانه و یوسف آباد و گیشا ۵۸ میلیون تومان برای یک متر خانه قیمت خورده‌اند.

شهر ری و هاشم آباد با قیمت ۱۱ میلیون تومان در بین مناطق زیر از نرخ ارزان‌تری برای خرید خانه برخوردار است و در مقابل گیشا با هر متر مسکن ۵۸ میلیون تومان گران‌ترین نرخ در جدول زیر را دارد.

هر متر آپارتمان در افسریه ۲۱ میلیون تومان، جیحون ۲۲ میلیون تومان، سلسبیل ۲۴ میلیون تومان و زنجان و آذربایجان ۲۶ میلیون تومان ثبت شده است.

کوی فردوس ۴۰ میلیون تومان برای هر متر خانه، سهروردی ۴۶٫۹ میلیون تومان، یوسف آباد ۵۷ و گیشا ۵۸ میلیون تومان از مناطق گران‌تر در جدول زیر هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مرکز و جنوب تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار