منتظر ورود این خودروی قوی هیکل در ایران باشید

بستیون T۷۷ یکی از کراس‌اورهای برند شناخته شده FAW است که ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی در مارکت ایران حضور خواهد داشت. به گزارش رصد روز، بستیون در واقع تغییر نام یافته سری محصولات بسترن است که در سال‌های گذشته شاهد حضور دو س...

بستیون T۷۷ یکی از کراس‌اورهای برند شناخته شده FAW است که ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی در مارکت ایران حضور خواهد داشت.

به گزارش رصد روز، بستیون در واقع تغییر نام یافته سری محصولات بسترن است که در سال‌های گذشته شاهد حضور دو سدان B۵۰F و B۳۰ از آن در ایران بودیم.T۷۷ اولین خودرویی است که بعد از تغییر نام و نشان بسترن معرفی می‌شود.

طراحی محافظه‌کارنه و نسبتا تهاجمی، از ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شود.

چراغ‌های مستطیلی در کنار جلوپنجره ردیفی و چند قسمتی، بیشترین خودنمایی را در نمای جلویی دارند.گرافیک دیلایت به صورت ۳ تایی و کنار هم در داخل کاسه چراغ است.به وسیله برجستگی‌ها و خطوط مربوط به جلوپنجره، نمای جلویی عضلانی به نظر می‌رسد.

نمای پشتی از همان سادگی و محافظه‌کارانه بودن قسمت جلو برخوردار است.چراغ‌های پشتی از گرافیک U شکل برخوردار بوده و به وسیله یک نوار مشکی رنگ که نام بستیون روی آن به چشم می‌خورد، به هم متصل شده‌اند.

بستیون T۷۷

دیفیوزر خودرو ساده و با طرح اگزوز فیک تزئین شده است.

نمای کناری به وسیله نوارهای کرومی و ادوات مشکی رنگ تزئین شده است.

کابین خودرو فضایی مدرن با طراحی ساده و نسبتا لوکس را به بیننده القا می‌کند؛البته اگر از ادوات نقره‌ای رنگ در قسمت مرکزی داشبورد کمتر استفاده می‌شد، این حس بیشتر خودش را نشان می‌داد.

دو نمایشگر در کنار هم قرار دارند و به سبک محصولات قبلی مرسدس‌بنز طراحی شده‌اند.

بستیون T۷۷

نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی اطلاعات-سرگرمی و کیلومترشمار، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک، ترمز دستی برقی، کروزکنترل، کنترل حرکت در سرپایینی، ۶ ایربگ ۱۰ نقطه‌ای و… از جمله امکانات شاخص بستیون T۷۷ هستند.

طبق معمول شاهد استفاده از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۶۹ اسب‌بخار و ۲۵۸ نیوتون‌متر گشتاور در این خودرو هستیم.گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد.

به احتمال زیاد، در تابستان امسال باید شاهد حضور این خودرو به صورت وارداتی در ایران باشیم.

مطالب مرتبط