مهاجرت علی صادقی به خاطر دخترش+ عکس

به گزارش رصد روز، علی صادقی (متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی با دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت او بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا ...

به گزارش رصد روز، علی صادقی (متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی با دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت او بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت شهرتش به اوج رسید.

 علی صادقی

مدتی در مورد ازدواج علی صادقی با خاله شادونه شایعات زیادی در رسانه ها منتشر شد که خودش شخصا در برنامه شام ایرانی این خبر را تکذیب کرد. در سایت های مختلفی دیده می شود که علی صادقی ازدواج کرده و متاهل است اما همسرش ملیکا زارعی نیست . در حال حاضر علی صادقی هیچ خبری از ازدواجش و متاهل بودنش را به طور رسمی اعلام نکرده است.

ملیکا زارعی همسر علی صادقی نیست !

مدت ها در اینترنت شایعه بود که ملیکا زارعی همسر علی صادقی است که هر دو این موضوع را تکذیب کردند . تابحال تصویری از همسر علی صادقی منتشر نشده است.

 علی صادقی

 

مطالب مرتبط