مهریه همسر علی دایی چیست؟

مونا فرخ آذری همسر علی دایی که نمایندگی برندهای معروف لباس در ایران را دارد مهریه عجیبی را برای شروع زندگی اش با علی دایی در سر سفره عقد خواسته بود.

به گزارش رصد روز، علی دایی یکی از سلبریتی های ورزشی ایران است.زندگی سلبریتی ها همیشه برای مردم جذاب است از کارهای روز مره گرفته تا مسائل شخصی دیگر که طفدارانشان همیشه دنبال اطلاع یافتن از آنها هستند.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی می باشد.

او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می کند.

بیوگرافی علی دایی و همسرش

علی دایی در روز اول‌ بهمن‌ ماه‌ سال‌ ۱۳۸۳ پای‌ سفره‌ عقد نشست‌ و پیمان‌ زناشویی‌ بست‌.

این‌ ازدواج‌ باعث‌ تعجب‌ خیلی‌ها شد،همان‌هایی‌ که‌ فکر می‌کردند، علی دایی‌ به‌ ازدواج‌ فکر نمی‌کند، اما او ازدواج‌ کرد و پاسخ‌ خیلی‌ها را داد.

درست‌ سه‌ روز بعد از مراسم‌ ازدواجش‌ که‌ هنوز گل‌های‌ بزرگ‌ اتاق‌ عقدش‌ در خانه‌ بود. نکته‌ جالب‌ در مورد ازدواج‌ علی دایی‌ مهریه‌ همسرشان‌ است.از آنجا که‌ خانواده‌ همسرم‌ دارای‌ اعتقادات‌ارزشمند اسلامی‌ هستند، مهریه‌شان‌ مانند مهریه‌ حضرت‌فاطمه‌ (س‌)، «آب‌» است.

علی دایی و همسرش

خیلی‌ها فکرمی‌کردند که‌ مهریه همسرم‌ سکه‌های‌ زیادی‌ است‌، به‌ قول‌ این‌ جدیدی‌ها… اما با تفاهمی‌ که‌ بین‌ مابود، چرا که‌ مهریه‌ ضامن‌ خوشبختی‌ نیست‌، بلکه‌صداقت‌ها و حسن‌ نیت‌ها، زمینه‌ساز یک‌ زندگی‌مشترک‌ است‌. وی‌ در رابطه‌ با مهمانان‌ جشن‌ازدواج‌ می‌گوید: «نمی‌خواستیم‌، مراسم‌ عروسی‌ام‌ بپیچد، از این‌ رو خصوصی‌ صورت‌پذیرفت‌ وخانواده‌ من‌ و دوستان‌ نزدیکم‌، مهمانان‌جشن‌ من‌ را تشکیل‌ دادند.

البته‌ جشن‌ ازدواجم‌در تهران‌ برگزار شد و افراد خانواده‌ام‌ ازاردبیل‌ به‌ تهران‌ آمدند، همچنین‌ بیشتر دوستانم‌در تهران‌ هستند و به‌ همین‌ خاطرباید در تهران‌برگزار می شد.

همسرم به فوتبال علاقه ای نداشت اما از زمانی‌ که‌ با یکدیگر آشنا شدیم‌،ایشان‌ هم‌ به‌ فوتبال‌ به‌ خصوص‌ دیدارهای‌ تیم‌ملی‌ علاقمند شدند». یکی‌ از مهمانان‌ ویژه‌، دکتر «آصفی‌» سخنگوی‌وزارت‌ امور خارجه‌ و همچنین‌ «محمد دادکان‌»رییس‌ فدراسیون‌ فوتبال‌ بود.

علی دایی و همسرش

مونا فرخ آذری کیست ؟

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی استعلی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی است.

او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

خبر فوری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار