موج جدید ورود سرمایه به بورس تهران

در هفته‌ اخیر ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در سطح بالایی قرار گرفت و ورود پول حقیقی نسبت به هفته قبل رشد ۱۰ برابری داشت. به گزارش رصد روز، در اولین روز معاملاتی هفته اخیر برای دومین روز کاری متوالی پول حقیقی به بازار سهام وارد ش...

در هفته‌ اخیر ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در سطح بالایی قرار گرفت و ورود پول حقیقی نسبت به هفته قبل رشد ۱۰ برابری داشت.

به گزارش رصد روز، در اولین روز معاملاتی هفته اخیر برای دومین روز کاری متوالی پول حقیقی به بازار سهام وارد شد. ارزش پول حقیقی ورودی هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان بود.

ورود پول روز یکشنبه نیز ادامه داشت و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار هزار و  ۹۶ میلیارد تومان بود.

اما روز دوشنبه این روند متوقف شد و هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. روز سه‌شنبه و در شرایطی که شاخص کل نزول کرد، ۶۷۶ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

در مجموع کل هفته اخیر هزار و ۹۸ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۴۷۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش ۱۰ برابری داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به نمادهای ومعادن، اخابر و وبصادر اختصاص داشت. در مقابل، فولاد، واحیا و وبملت بیشترین خروج را داشتند.

روز یکشنبه نیز حکشتی، کگل، خودرو و خگستر بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند و بیشترین خروج پول حقیقی به نمادهای فملی، شستا و فارس تعلق داشت. روز دوشنبه و در روز خروج سرمایه، نمادهای شستا، فملی، ذوب، فولاد و فارس بیشترین خروج پول را ثبت کردند و در مقابل فباهنر، خودرو و ولکار بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز که بار دیگر پول حقیقی وارد شد، زپارس، کوثر و تنوین بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند و در مقابل فارس، شپنا و وبملت بیشترین خروج سرمایه را داشتند.

بورس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار