میک آپ جذاب الیکا عبدالرزاقی در جشن حافظ

به گزارش رصد روز ، الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ۵۸ و همسر امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون است. این بازیگر خانم خوش ذوق تلویزیون که در سالهای گذشته در سریالهای خوبی ایفای نقش کرده استعداد خارق العاده ای در نمایش کاراکترهای طنز دارد...

به گزارش رصد روز ، الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ۵۸ و همسر امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون است. این بازیگر خانم خوش ذوق تلویزیون که در سالهای گذشته در سریالهای خوبی ایفای نقش کرده استعداد خارق العاده ای در نمایش کاراکترهای طنز دارد. میک آپ جداب الیکا عبدالرزاقی در جشن حافظ مورد توجه قرار گرفت.

الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است و اصالتی دورودی دارد. ورود االیکا عیدالرزاقی به تلویزیون، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود.

میک آپ جذاب الیکا عبدالرزاقی در جشن حافظ

الیکا عبدالرزاقی در خصوص آشنایی اش با امین زندگانی می گوید؛

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

الیکا عبدالرزاقی درباره همکاری اش با مهران مدیری نیز گفت؛

الیکا عبدالرزاقی و مهران مدیری

همیشه از همکاری با مهران مدیری لذت برده ام و کارکردن با او مثل بازگشت به حریم خانه است. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است، که او در انتخاب عواملش بسیار هوشمند است و از افراد حرفه ای و کم حاشیه بهره می گیرد. به همین خاطر هروقت که در کارهایش حضور دارم، حس می کنم به خانه ام بازگشتم. در سریال جدید مهران مدیری به عنوان «اتاق عمل» هم حضور دارم. در این سریال از قسمت پانزدهم با یک نقش متفاوت به مجموعه اضافه شدم. امیدوارم ساخت این سریال با حل مشکلاتی که برایش رخ داده به زودی از سر گرفته شود.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار