نرخ آموزشگاه‌های رانندگی درتهران

فرهاد حقیقی گفت: در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی ۸۶ هزار تومان و در استان‌ها ۱۱۰ هزار تومان است. به گزارش رصد روز،فرهاد حقیقی، رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان تهران گفت: از اسفند سال گذشته آموزشگاه‌های رانندگی ه...

فرهاد حقیقی گفت: در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی ۸۶ هزار تومان و در استان‌ها ۱۱۰ هزار تومان است.

به گزارش رصد روز،فرهاد حقیقی، رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان تهران گفت: از اسفند سال گذشته آموزشگاه‌های رانندگی هیچگونه افزایش نداشته‌اند. افزایش نرخ آموزش رانندگی در دست بررسی و هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

به گفته او در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی ۸۶ هزار تومان و در استان‌ها ۱۱۰ هزار تومان است. متاسفانه همین حالا هم نزدیک به ۴۰ درصد از همکاران آموزشی را به دلیل به صرفه نبودن نرخ، از دست داده‌ایم و این افراد به جای آموزش به کار در تاکسی‌های اینترنتی پرداخته‌اند.

رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی تهران گفت: برخی از مربیان نیز به آموزش خصوصی روی آورده‌اند که در فضای مجازی برای آن تبلیغ می‌کنند و نرخ آن‌ها ساعتی ۳۰۰ هزار تومان بوده که این کار غیرقانونی است. این در حالی است که دولت دستمزد‌ها را ۵۷ درصد افزایش داده، اما برای آموزشگاه‌های رانندگی این رقم کمتر از ۴۰ درصد بوده است.

به گفته حقیقی، اگر کسی گزارشی از گرانفروشی آموزشگاه‌های رانندگی دارد، می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند تا به این موضوع رسیدگی شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار