نرخ جدید محصولات لبنی شرکتها اعلام شد + جزئیات

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نرخ جدید محصولات لبنی شرکتها اعلام شد. امروز شرکتهای لبنی فعال در بورس در افشای اطلعات با اهمیت خود از افزایش ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات خود خبر دادند. این مجوز که در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ دریافت شده بود امروز رسما...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نرخ جدید محصولات لبنی شرکتها اعلام شد. امروز شرکتهای لبنی فعال در بورس در افشای اطلعات با اهمیت خود از افزایش ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات خود خبر دادند. این مجوز که در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ دریافت شده بود امروز رسماً اعلام شد تا شاهد موج گرانی در محصولات لبنی یکی از تأثیرگذارترین محصولت در سبد غذایی مردم باشیم.

جرئیات نرخ جدید محصولات لبنی شرکتها

 

در این اطلاعیه آمده است ” با عنایت به افزایش قیمت شیرخام بر اساس نامه شماره ۱۴۰۰/۵۰۰/۲۲۸۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ وزارت جهاد کشاورزی و عدم تعیین تکلیف تاثیر آن بر روی قیمت محصولات لبنی بر اساس جلسات قیمت گذاری شرکت صنایع شیر ایران جهت اقلام لبنی به تناسب افزایش یافته و همچنین به دلیل عدم تعیین تکلیف در خصوص بند ۴ نامه ۱۴۰۰/۵۰۰/۲۲۸۶۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ تا تاریخ این اطلاعیه هرگونه تاثیر آن بر قیمت فروش محصولات و سود شرکت مشخص نمی باشد, ضمناً قیمت گذاری محصولات پودری تابع عرضه و تقاضای بازار میباشد ”

بر این اساس قیمت محصولات شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از ۸۷,۳۳۱ ریال به ۱۲۶,۴۰۰ ریال رسید.

شرکت لبنیات پاستوریزه پاک نیز قیمت محصولا لبنی خود را به ۱۷۳,۱۲۷ ریال افزایش داد گفتنی است قیمت قبلی محصولات لبنی این گروه ۱۳۳,۱۷۵ ریال بود.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس نیز قیمت محصولات لبنی خود را از ۴۵,۰۰۰ به ۶۴,۰۰۰ ریال رساند.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی قیمت جدید محصولاتش به ۶۴,۰۰۰ ریال رسید که در گذشته ۴۵,۰۰۰ ریال بود.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان نیز از نرخ قبلی ۱۴۰,۸۶۷ ریال محصولاتش را به قیمت ۱۷۰,۸۲۰ ریال افزایش داد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نرخ قبلی ۱۴۱,۲۶۸ نرخ جدید ۱۷۹,۳۳۵ ریال

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان نرخ قبلی ۲۱۹,۷۶۴ نرخ جدید ۲۶۲,۶۷۰ ریال

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار