نقش مهم حمایت نسبت به قیمت در ETF بعدی

قیمت‌ها در‌ ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی بوده و حمایت دولت نقش مهمی را در این گروه ایفا می‌کند.

به گزارش رصد روز ، علی یوسفیان، کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بازار روند خوبی را طی نکرده و سه روز هفته اخیر شاخص کل نیز نوسانات مثبت و منفی زیادی را از سر گذراند.

وی ادامه داد: عرضه‌ها در بازار سرمایه همچنان ادامه داشته و حرکت شاخص نیز روند بهتری به خود نخواهد گرفت و در نوسان خواهد بود.
این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه مرحله بعدی صندوق‌های‌ای تی اف گفت: در صورتی که نمونه این صندوق‌ها مانند “شستا” و تحت حمایت دولت قرار گیرد، بازار نیز آن را دنبال خواهد کرد.
وی ادامه داد: انتخاب‌ای تی اف‌های بعدی طبعا از گرو‌هایی خواهد بود که بازار به آن‌ها اقبال دارد چرا که موفقیت اولین هدف این صندوق هاست و این انتخاب‌ها در اولویت سهام شرکت‌های بزرگ خواهد بود.
یوسفیان درباره قیمت گذاری این صندوق‌ها عنوان کرد: قیمت‌ها در‌ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی است.
وی افزود: در روز مشخص و با قیمت مد نظر دولت صندوق‌ها بازگشایی می‌شود، البته نکته‌ای که وجود دارد عدم جذابیت قیمت در این صندوق‌ها و نقش مهم حمایت در آنهاست، چرا که با حمایت خوب ،استقبال از سوی مردم و در نهایت خرید رقم می‌خورد.
بورس نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار