نیلوفر شهیدی و دخترک زیبایش در روز دختر+ عکس

نیلوفر شهیدی خانم بازیگر به مناسبت روز دختر پست جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش رصد روز، نیلوفر شهیدی بازیگر معروف ایرانی در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دوبرادر کوچک‌تر از خودش دارد که البته رابطه صمیمی نیز با هم دارند. پدر نیلوفر شهیدی ، اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است.او با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

گل دخترم ، رستای من

تو بهانه زندگی منی

چشمانت دریا و عطر تنت، چون عطر بهار نارنج

با تو دانستم زندگی زیباست

با تو دانستم معنای مادر شدن را

عاشق شدن را

آمدنت آغاز عاشقانه‌های من و پدرت شد

خانه‌ مان با نور تو روشن شد و رونق گرفت

آرامشِ جانم شدی و بهترین حس عاشقانه دنیا را به من هدیه کردی

روز دختر مبارک

پ.ن: مهمانی رستا جان به اصرار خودش تم ونزدی بوده و برای همین همه چی مشکیه

در ضمن لباس رستا رو خودش طراحی کرده و من براش دوختم

5 26

 

نیلوفر شهیدی مدرک فوق لیسانسش را از رشته مهندسی کامپیوتر گرفته و بعد با بازی در سریال در قاب تلویزیون دیده شد. او با بازی در تلویزیون به شهرت رسید. اما خوب ظاهرا پدرش هیچ علاقه‌ای به ورود دخترش، نیلوفر شهیدی به عرصه سینما و بازیگری نداشته است.

 

 ازدواج نیلوفر شهیدی
نیلوفر شهیدی ازدواج کرده است. او در آبان ۱۳۹۸ با انتشار عکسی از خود و همسرش این خبر را به مخاطبینش اعلام کرد.

 

صحبت های زیبای نیلوفر شهیدی درباره دختر خوانده اش
سال ۱۴۰۱ مادر شدم و این دختر زیبا نصیب من شد، شما هیچ وقت نمی‌تونی، انتخاب کنی پدرت رو، مادرت رو،خانوادت رو، ولی الان دختر من ما رو انتخاب کرده.

متاسفانه شرایط خیلی سختی رو داشته، سعی می‌کنیم زخم‌های کودکیش رو ترمیم کنیم و این یک معجزه است، هر کسی که می‌بینش دوستش داره.

اولین باری که بهم گفت مامان هیچ وقت یادم نمیره، همسرم شب کار بود، من هیچ ری اکشنی نشون ندادم، خوابوندمش و رفتم وسط تخت نشستم و از خوشحالی گریه کردم.

مادر بودن من شبیه به معجزه است و خدا را شکر می‌کنم بابتش و خیلی حالم خوبه.

دختر من اسمش هست رستا، ما چند تا اسم بهش پیشنهاد دادیم معنی اسم ها رو ازمون می پرسید، رستا یعنی رهاشده، یعنی خلاص شده، یعنی رستگار شده، وقتی ما معنی اسم را بهش گفتیم بهمون گفت من دوست دارم رستا صدام کنید.

اتفاق جالبی که افتاده این بود که من امسال روز تولدم ۱۰ آذر ماه شناسنامه رستا رو گرفتم.

 

زندگی هنری و اجتماعی نیلوفر شهیدی
خانم شهیدی در سال ۱۳۸۷ به طور اتفاقی سر یکی از کارهای پدرش که مسئولیت فیلمبرداریش را داشت، حضور داشت که صادق کامیار کارگردان به او پیشنهاد بازیگری دارد. همین نیز باعث شد او برای بازی در فیلم تلویزیونی رویا سال ۸۸ جلوی دوربین برود.

ا این که اولین کار او در تلویزیون رویا سال ۸۸ بود اما اولین فیلم سینمایی او با نام سینما سوخته در سال ۱۳۸۹ ساخته مهرشاد کارخانی بود که اجازه اکران عمومی دریافت نکرد. پس از آن خانم شهیدی دوباره با مجموعه زمستان گرم در قاب تلویزیون حاضر شد.

با این حال برای این بازیگر، سریال گاندو پرحاشیه ترین کاری بود که او تا کنون انجام داده است.

او دختر اسفندیار شهیدی تصویربردار سینمای ایران است و در پایان در مورد مخالفت پدرش با حضور او در عرصه بازیگری گفت:

اوایل قرارداد می‌بستم و منتظر می‌شدم که جلوی دوربین بروم بعد می‌شنیدم که پدر با عوامل پروژه مورد نظر تماس می‌گرفت که اگر می‌شود نیلوفر را جلوی دوربین نبرید ولی از بعد از «به کجا چنین شتابان» اتفاق خوبی برای من رخ داد و الان پدرم یکی از طرفدارانم است.

اولین فیلم سینمایی

اولین فیلم سینمایی او با نام سینما سوخته به کارگردانی مهرشاد کارخانی اکران عمومی نشد. مجموعه تلویزیونی زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی که آذر ۹۳ از شبکه تهران پخش شد ، نیز از آثار او می باشد. سریال پلیسی سایبر نیز از جمله کارهای وی میباشد.

 

پنه لوپه کروز الگو من در بازیگری

اگر من حالا اینجا هستم و در این جایگاه قرار دارم خدا خواسته است.

اگر روزی به جایی برسم و برای آن جایگاه تلاش کرده باشم حتما خواست آن بالایی بوده است الگوی من پنه لوپه کروز است من عاشق بازی او هستم بازیگری که برای بازی در ۷ سکانس جایزه اسکار می گیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط