هزینه باورنکردنی برگزاری جلسات مجلس / هر دقیقه ۱۰۰ میلیون تومان

​یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تذکر به هیات رییسه مجلس گفت: امروز رسالت ما سنگین است، هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این...

به گزارش رصد روز، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تذکر به هیات رییسه مجلس گفت: امروز رسالت ما سنگین است، هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است.

 حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود بیان کرد: دهه بصیرت امسال که حسن شروع آن حماسه ۹ دی مردم قهرمان ما بود و حسن ختام آن قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم شریف قم بود، در بستر بصیرت فاطمی شکل گرفت، مردم عزیز ما با بصیرت فاطمی و جهاد و فرهنگ علوی، ۹ دی ماه ۱۳۸۸ در زمانی که همه استکبار جهانی تمامی بضاعت خود را در حمایت و پشتیبانی از فتنه بسیج کرده بود، با قیام سراسری خود در کشور آخرین میخ را بر تابوت فتنه گران زدند.

وی افزود: مردم در آستانه ۱۹ دی که قیام هوشیارانه مردم قم در مقابل اهانت به امام عزیزمان بود، قرار دارند، حرکت انقلابی که از سال ۴۲ شروع شده بود را تسریع بخشید و خون تازه به این قیام تزریق کرد. مردم شریف تبریز، ارومیه، دزفول، جهرم، ری و بجنورد در بزرگداشت چهلم شهدای این شهرها حرکت را شور خاصی بخشیدند تا در سال ۱۳۵۷ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با بیان اینکه امروز رسالت ما سنگین است، خطاب به نمایندگان و هیات رییسه، عنوان کرد: هر یک دقیقه وقت مجلس، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است و این تریبون ما برای مردم خرج دارد. نماینده مثلا می خواهد راجع به طرح رتبه بندی فرهنگیان صحبت کند فرصتی که برای موافقت و مخالفت دارد را با سلام و درود شروع می کند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح می کند و در آخر نیز موافقت و مخالفت او با طرح رتبه بندی مشخص نمی شود.

وی افزود: هیات رییسه باید نظم مجلس را حفظ کند. وقت مجلس باید به کارهای مفید بگذرد که ما در پیشگاه ملت و خدای متعال کم نیاوریم و مدیون نباشیم. امروز مردم به این مجلس چشم دوخته اند.

ایسنا

مطالب مرتبط