هزینه ۱۶۵ میلیاردی بیمه سرمد در املاک چه ارتباطی با حواشی ملک های کالج، آرش و جردن دارد؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با رفتن تاجگردون از بیمه سرمد نامه بلندبالای مدیرعامل معزول این شرکت بیمه‌ای که در آن به موارد با اهمیتی مانند خرید ملک کالج ملک آرش و ملک جردن و اتفاقات آن اشاره شده بود حواشی زیادی را ایجاد کرد که پای سازمان ب...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با رفتن تاجگردون از بیمه سرمد نامه بلندبالای مدیرعامل معزول این شرکت بیمه‌ای که در آن به موارد با اهمیتی مانند خرید ملک کالج ملک آرش و ملک جردن و اتفاقات آن اشاره شده بود حواشی زیادی را ایجاد کرد که پای سازمان بازرسی جهت بررسی موضوع به میان آمد.

هزینه ۱۶۵ میلیاردی بیمه سرمد در املاک چه ارتباطی با محتوای نامه تاجگردون دارد؟

 

بررسی ها نشان می دهد که بیمه سرمد در پایان سال قبل و و ۶ ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۱۶۵ میلیارد تومان در حوزه املاک سرمایه گذاری کرده که رقم قابل توجهی است تا اینجا باید پرسید که چنین هزینه ای در املاک به چه منظوری و چگونه و با کدام توجیه اقتصادی صورت گرفته و سوال دوم اینکه هزینه قابل توجه این بیمه در املاک آیا ارتباطی به موارد اشاره شده در نامه سرگشاده تاجگردون دارد یا خیر؟

سرمایه گذاری بیمه سرمد در املاک

هزینه ۱۶۵ میلیاردی بیمه سرمد در املاک

نکته قابل توجه که می‌تواند ابهام پررنگی ایجاد کند اینجاست که علیرغم هزینه ۱۵۱ میلیارد تومانی این شرکت بیمه ای در پایان سال ٩٩ در حوزه املاک شاهد پرداخت ۶ میلیارد و ٣٠٠ میلیون بابت اجاره در صورتهای مالی هستیم بهرحال منتظر شفاف سازی مدیران این شرکت در خصوص موارد مطرح شده خواهیم بود.

 

اجاره پرداختی بیمه سرمد در پایان سال 99

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار