همسر سپهر حیدری و تیپ‌های شبیه “ریحانا”!

به گزارش رصد روز،  آرام جوینده همسر سپهر حیدری عکس‌هایی با تیپ‌های رنگارنگ از خود منتشر کرده است.  در این تصاویر آرام جوینده با کت و شلوارهای زنانه رنگارنگ دیده می‌شود. مدل او در این عکس ها به ریحانا خواننده آمریکایی شباهت دارد! واکنش سپه...

به گزارش رصد روز،  آرام جوینده همسر سپهر حیدری عکس‌هایی با تیپ‌های رنگارنگ از خود منتشر کرده است.

 در این تصاویر آرام جوینده با کت و شلوارهای زنانه رنگارنگ دیده می‌شود. مدل او در این عکس ها به ریحانا خواننده آمریکایی شباهت دارد!

آرام جوینده همسر سپهر حیدری تیپ‌های رنگین کمانی دارد.

واکنش سپهر حیدری به خبر بازداشت شدنش

مدافع سابق پرسپولیس خبر بازداشتش را تکذیب کرد.

ایلنا: خبر بازداشت بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل غیرعمد به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و حتی باعث ایجاد شایعه هم شده است.

در خبرها آمده بود بازیکنی که دستگیر شده زننده گل قهرمانی پرسپولیس در ادوار گذشته بوده و این موضوع ذهن‌ها را به سمت سپهر حیدری برد که در لیگ هفتم گل قهرمانی سرخپوشان را به ثمر رساند ولی این بازیکن از چنین موضوعی ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

حیدری در این خصوص اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم و خوشبختانه در کنار خانواده‌ام حضور دارم. برای این دوست عزیز که این مشکل هم برایش پیش آمده آرزوی سلامتی و برطرف شدن مشکل را دارم.

وی افزود: گفتنی است این خبر مربوط به یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که با توجه به حافظه تاریخی مربوط به گل سپهر حیدری این تصور را به وجود آورده که کاپیتان سابق این تیم به جرم قتل غیر عمد بازداشت شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار