همکاری اثربخش بانک رفاه کارگران در طرح واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی

رئیس کل بانک مرکزی از مشارکت بانک در این طرح قدردانی کرد

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کاگران ، دکترکمیجانی گفت: بانک رفاه کارگران با اختصاص فضا و مشارکت در طرح واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور اقدام اثر بخشی صورت داد. که جای تقدیر و تشکر دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکترکمیجانی رئیس کل بانک مرکزی در بازدید از مرکز واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در بانک رفاه کارگران با بیان اینکه این طرح با دستور وزیر بهداشت و با همکاری بیمارستان بانک ملی و بانک رفاه کارگران از هفته گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: همکاران بانکی در گزند ابتلا به ویروس کرونا هستند؛ چرا که در طول مدت  شیوع و همه گیری کرونا در حال خدمت رسانی به مردم قرار دارند و همراه و همگام با مدافعان سلامت در ارائه خدمات بانکی فعال بودند. در طول این مدت بیش از ٣۵ هزار نفر از کارمندان شبکه بانکی به کرونا مبتلا شدند و ٢۶٠ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا گروه‌های آسیب پذیر را شناسایی کردند و در اولویت واکسیناسیون قرار دارند. در اکثر استان‌ها کار واکسیناسیون به اتمام رسیده است البته ۶٠ تا ٧٠ درصد کارمندان شبکه بانکی در پایتخت هستند که واکسیناسیون آن ها تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.
دکتر کمیجانی با بیان اینکه بیش از ٢١٠ هزار کارمند شبکه بانکی در سایت‌های واکسیناسیون واکسینه می‌شوند، افزود: تاکنون ١٧ سایت در تهران برای واکسیناسیون ٧٠ درصد کارمندان شبکه بانکی کشور درنظر گرفته شده است.
در ادامه این بازدید اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با بیان اینکه “شعب بانک‌ها به علت تجمع مشتریان از مکان های  مستعد شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شوند”، تصریح کرد: براین اساس و با پیگیری‌هایی که از جانب بانک رفاه کارگران و همچنین بانک مرکزی صورت گرفت و با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی از اواخر هفته قبل آغاز شده است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود اواخر هفته جاری به پایان برسد.
لله گانی افزود: بانک رفاه کارگران در راستای همیاری و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظرفیت‌های خود را به منظور واکسیناسیون همکاران شبکه بانکی در سراسر کشور به کار گرفته است و در همین زمینه در شهر تهران دو پایگاه از مجموع پایگاه‌های ۱۷ گانه واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی شامل پایگاه ولیعصر و همچنین اداره آموزش و توسعه دانش متعلق به این بانک رفاه است وبرنامه واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی تا واکسینه شدن تمامی کارکنان بانک‌ها ادامه خواهد داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار