هیئت مدیره چند صد میلیون تومانی فرابورس / از حق حضور ۴۷۰ میلیون تومانی تا پاداش ۷۰۰ میلیون تومانی

بررسی صورت وضعیت مالی شرکت فرابورس در پایان سال مالی ۱۴۰۰ حکایت از هزینه رقم های قابل توجه در پاداش و حق حضور اعضای هیئت مدیره آن دارد.  به گزارش اختصاصی رصد روز، جلسه مجمع عادی سالیانه فرابورس در ۱۷ خرداد سال جاری در محل سالن نور مرکز هم...

بررسی صورت وضعیت مالی شرکت فرابورس در پایان سال مالی ۱۴۰۰ حکایت از هزینه رقم های قابل توجه در پاداش و حق حضور اعضای هیئت مدیره آن دارد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، جلسه مجمع عادی سالیانه فرابورس در ۱۷ خرداد سال جاری در محل سالن نور مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار و طی آن تصمیماتی اتخاذ شد که یکی از آن موارد تعیین پاداش اعضای هیئت مدیره بود.

بنا به این گزارش اعضای هیئت مدیره فرابورس که در سال قبل متشکل از افراد ذیل بود؛

محمود گودرزی، علی نقوی، سیدابراهیم عنایت، عبدالحسین صادقی باطانی،  محسن رحمتی به ترتیب به نمایندگی از شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران، سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، گروه مالی پارسیان و کارگزاری صبا تامین به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره و محمدجواد سلیمی و محمد وطن پور به ترتیب به نمایندگی از شرکتهای گروه مالی ملت و کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره

رشد ۴۳ درصدی پاداش و حق حضور

 

بررسی ها مشخص می کند طبق مجمع فوق الذکر مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان پاداش به اعضای هیئت مدیره این شرکت بورسی تعلق گرفت که توضیحی راجع به اینکه این پاداش در اختیار اعضای حقوقی یا حقیقی قرار خواهد گرفت ذکر نشده. اما سایر بررسی ها همچنین مؤید این نکته است که این اعضا در پایان سال قبل مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان حق حضور در جلسات دریافت کردند که سهم هرکدام آنان این مقدار بیش از ۶۷ میلیون تومان برآورد شد. لازم به ذکر است سهم اعضای هیئت مدیره جدا از اینکه پاداش تعلق گرفته مربوط به حقیقی ها باشد یا حقوقی ها،  ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است حق حضور در جلسات و پاداش هیئت مدیره فرابورس در پایان سال قبل نسبت به سال ۹۹ رشد ۴۳ درصدی داشت. این مبالغ برای سال ۹۹ به ترتیب ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۴۹۰ میلیون تومان بود.

 

*هرگونه کپی برداری از این گزارش تنها با ذکر منبع مجاز می باشد 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار