واکنش اوسمار ویرا به قهرمانی اش با پرسپولیس+ عکس

 اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به قهرمانی این تیم واکنش نشان داد‌.

به گزارش رصد روز،  اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی احساسی در صفحه شخصی‌اش نسبت به قهرمانی تیمش واکنش نشان داد و نوشت: می‌خواهم از تک تک هواداران پرسپولیس که در این فصل فضای شگفت‌انگیزی ایجاد کردند تشکر کنم. شما قدرت ما بودید تا به مبارزه ادامه دهیم. به همه همکاران و دوستانم می‌خواهم بگویم هیچ چیز با شما غیرممکن نیست.

 

همچنین به عشق زندگیم می‌خواهم بگویم روزهای دور از تو تمام شد. من دیگر نمی‌توانم زندگیم را بدون تو تحمل کنم. روشنایی من دلیل زندگی من خیلی دوستت دارم. مادر مسیرهای من با شخصیت تو ساخته شد، ممنون. ۲۰۲۴/۶/۱ یک روز خاص در زندگی من است، از همه کسانی که در این راه کمک کردند تشکر می کنم.

0 13

 

 

اوسمار لوس ویرا (به انگلیسی: Osmar Loss Vieira) (زاده ۳ ژوئیه ۱۹۷۵) مربی حرفه‌ای فوتبال اهل برزیل است که هم اکنون سرمربی‌گری باشگاه فوتبال پرسپولیس را بر عهده دارد.

او در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ به عنوان سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس انتخاب شد.

دوران حرفه‌ای

این بخش نیازمند گسترش است. می‌توانید با افزودن به آن کمک کنید.
ویرا دوران مربیگری خود را با تیم جوانان اینترناسیونال در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد. در تاریخ ۶ ژوئیه ۲۰۰۹، او به عنوان مربی تیم ب آن باشگاه منصوب شد.

او در مرداد ماه ۱۴۰۱ با نظر یحیی گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس به عنوان مربی جدید و جایگزین حمید مطهری انتخاب شد و طی قراردادی به این تیم پیوست.

سرانجام در بهمن ماه ۱۴۰۲ پس از جدایی یحیی گل محمدی، توسط رضا درویش به عنوان سرمربی پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۰۳–۱۴۰۲ انتخاب شد.او اولین سرمربی برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس است.

اوسمار ویرا توانست با پرسپولیس به عنوان سرمربی به قهرمانی برسد او دومین سرمربی خارجی است که با پرسپولیس در لیگ برتر ایران به قهرمانی می رسد او پیش از این در قامت مربی در کنار یحیی گل محمدی نیز توانست این عنوان را با پرسپولیس کسب کند.

افتخارات
به عنوان سرمربی
پرسپولیس
قهرمان لیگ برتر خلیج فارس: ۰۳–۱۴۰۲
اینترناسیونال
قهرمان رکوپا سودامریکانا: ۲۰۱۱
قهرمان Campeonato Brasileiro Sub-20: ۲۰۱۳
کورینتیانس
قهرمان Copa São Paulo de Futebol Júnior: ۲۰۱۵, ۲۰۱۷
دستیار مربی
پرسپولیس
قهرمان لیگ برتر خلیج فارس: ۰۲–۱۴۰۱
قهرمان جام حذفی فوتبال ایران: ۰۲–۱۴۰۱
قهرمان سوپر جام فوتبال ایران: ۱۴۰۲

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط