واکنش شمیلا شیرزاد بازیگر افغانستانی به فرار اشرف غنی

به گزارش رصد روز ، شمیلا شیرزاد بازیگر افغانستانی سریال خورشید است که علیرغم سن و سال کم از کلام بسیار نافذی برخوردار است. این بازیگر نوجوان که تا همین چندوقت پیش در مترو دست فروشی میکرد در مدرسه صبح رویش مشغول به تحصیل است. تاو در ایران ...

به گزارش رصد روز ، شمیلا شیرزاد بازیگر افغانستانی سریال خورشید است که علیرغم سن و سال کم از کلام بسیار نافذی برخوردار است. این بازیگر نوجوان که تا همین چندوقت پیش در مترو دست فروشی میکرد در مدرسه صبح رویش مشغول به تحصیل است. تاو در ایران متولد شده او یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر از خود دارد که در فیلم خورشید با  او همبازی بود. او در اختتامیه جشنواره فیلم فجر با گفتن این جمله که امیدوارم روزی فرا برسد که در دنیا کودک کاری وجود نداشته باشد باعث شد تا بسیاری از حضار تحت تأثیر قرار بگیرند. بسیاری منتقدین پس از تماشای بازی این چهره او را بازیگری حرفه ای علی رغم سن و سال کم ارزیابی کردند. او در جشنواره ونیز به خبرنگاران گفت: ممنون از آقای مجیذی که رؤیاهایمان را برگرداند. واکنش شمیلا شیرزاد به فرار اشرف غنی از افغانستان با واکنش ها گسترده ای روبرو بود. این بازیگر کم سن و سال با ناراحتی از مسائل به وجود آمده در خاک کشورش از فرار اشرف غنی به شدت دلخوز و ناراحت بود.

 

واکنش شمیلا شیرزاد بازیگر افغانستانی به فرار اشرف غنی

 

 

 

او گفت در این شرایط اگر افغانستان بودم از ترس می مردم. او در ادامه گفت آرزو می کنم که در کشورم همه چیز آرام شود. او گفت این شاهکار رئیس جمهور کشورمان بود که فرار کرد. مردم افغانستان او را به این جایگاه رسانده بودند. او گفت می گویند او ۴ ماشین پول را باد خود برده که یکی از آنها جا نشده و آن را جا گذاشت.

 

 

 

او گفت من هیچ افغانستان نرفتم اما اتفاقات را از طریق رسانه ها دنبال میکنم. او در ادامه به بازخوانی شعر معرف ” شهر خالی / جاده خالی ” پرداخت.

این بازیگر ادامه داد بزرگترین آرزوی من برقراری صلح و آرامش در کشورم است در حاتل حاضر دختران افغانستان شرایط خوبی ندارند. او ادامه داد دوست دارم در بازیگر پیشرفت کنم و در مورد شغل دوم نیز به خلبانی علاقه مندم.

شمیلا در این گفتگو گفت: جواد عزتی را الگوی بازیگری خود می داند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط